اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد لرستان:

تشکیل خانه مطبوعات لرستان ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: تشکیل خانه مطبوعات استان لرستان ضروری است.

تشکیل خانه مطبوعات لرستان ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان عصر امروز در نشست هماهنگی تشکیل خانه مطبوعات لرستان در جمع مدیران و سرپرستان مطبوعاتی و خبرگزاری‌های لرستان گفت: تشکیل خانه مطبوعات کمک‌های زیادی به دست اندرکاران مطبوعات می‌کند و هم یکی از مطالبات استان است، که با آن می‌توان امتیازات زیادی گرفت.
وی در ادامه تشکیل خانه مطبوعات استان لرستان را ضروری دانست و گفت: تشکیل خانه مطبوعات گامی مهم در راستای کمک به حل مسایل و مشکلات اصحاب رسانه و خبرنگاران است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ادامه با قدردانی از عملکرد خبرنگاران و اصحاب رسانه استان لرستان گفت: فعالیت‌های مطبوعاتی صورت گرفته در استان لرستان در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی قابل تقدیر است.
اسماعیلیان شغل خبرنگاری و فعالیت در عرصه مطبوعات را سخت دانست و گفت: به دلیل حساسیت و اهمیت کار خبر و اطلاع‌رسانی، فعالیت در این عرصه از ویژگی خاصی برخوردار است.
وی افزود: تشکیل خانه مطبوعات کمک‌های زیادی به دست اندرکاران مطبوعات می‌کند و هم یکی از مطالبات استان می‌باشد که با آن می‌توان امتیازات زیادی گرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: با خودگذشتگی و وحدت در بین بزرگان مطبوعات استان لرستان می‌توان انتخابات خانه مطبوعات را بدون هیچ مشکلی برگزار کرد.
اسماعیلیان افزود: با تشکیل خانه مطبوعات استان لرستان، زمینه جذب امکانات بیشتر برای حوزه رسانه و مطبوعات و نیز اصحاب رسانه در این استان فراهم می‌شود.
وی اظهار داشت: جذب امکانات برای مطبوعات به ویژه مطبوعات محلی همچنین استفاده از ظرفیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکیل خانه مطبوعات امکان‌ناپذیر می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خواستار مشارکت، همکاری و تعامل همه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان لرستان در برگزاری انتخاباتی سالم در زمینه تشکیل خانه مطبوعات این استان شد و گفت: برگزاری نشست هماهنگی خانه مطبوعات گامی در جهت زمینه‌سازی مناسب برای برگزاری این انتخابات است.
این نشست که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، مدیران و دبیران مطبوعات محلی، روسای نمایندگی خبرگزاری‌ها و سرپرستان روزنامه‌های سراسری حضور داشتند.
در این نشست هفت نفر به عنوان اعضای کمیته برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان لرستان با انجام رای‌گیری از حاضران انتخاب شدند.
در این رأی‌گیری الله یار محمودی فر سرپرست خبرگزاری فارس در لرستان به عنوان نماینده خبرگزاری‌ها، حامد احمدی و مسعود فرج اللهی به عنوان دو نماینده مطبوعات محلی، رضا حبیبی و حسن نجفوند به عنوان دو نماینده مطبوعات سراسری در این نشست با رأی‌گیر انتخاب شدند.
همچنین هوشنگ بیرانوند به عنوان پیشکسوت مطبوعات لرستان و رئیس سابق خانه مطبوعات این استان و نیز یک نفر به عنوان نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان روند برگزاری انتخابات خانه مطبوعات این استان را پیگیری می‌کنند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول