اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان‌و بلوچستان:

نقش مطبوعات در کشور منعکس کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان‌و بلوچستان گفت: نقش مطبوعات و رسانه‌ها در کشور منعکس کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

نقش مطبوعات در کشور منعکس کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان‌و بلوچستان، حجت‌الاسلام باقری در همایش خبرنگاران افتخاری بسیج اظهار داشت: در طول 32 سال انقلاب اسلامی افتخارات و اتفاقات عظیمی در کشور ما رخ داده است که تمامی آن‌ها را مدیون امام و شهداء و بسیج و سپاه هستیم.
وی با بیان اینکه بسیج از نیروهای عظیم و قدرتمند در کشور است، افزود: بسیج از توده مردم تشکیل شده و توانمندی‌های ارزنده و بالقوه‌ای دارد که باید به آن توجه و به دنیا معرفی شود. 
باقری با بیان اینکه موفق‌ترین افراد در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی بسیجیان هستند، خاطرنشان کرد: پیشرفت و توسعه ایران اسلامی مرهون تفکر و بینش بسیجی است. 
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان‌و بلوچستان بسیج را رمز پایداری و عزت ملت ایران عنوان کرد و گفت : در هشت سال دفاع مقدس تفکر و بینش بسیجی مردم بود که توانست ایران اسلامی را به پیروزی برساند.
وی ادامه داد : بسیجی در هرعرصه آماده فداکاری و جان فشانی برای انقلاب و اسلام و پیروی از ولایت فقیه است.
رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج در سپاه سلمان از بسیج به عنوان نماد اقتدار و عزت ایران اسلامی در برابر جهانیان نام برد و گفت: ایران اسلامی عظمت و سربلندی امروز خود را مدیون بسیج و بسیجیان سلحشور است که با جان فشانی‌های خود توانستند ایران اسلامی را در جهان سربلند کنند. 
عوض‌علی فقیری افزود: برنامه‌های گرامیداشت سی و سومین سال تشکیل بسیج مستضعفین مبنی بر فرامین رهبری است و حول ‌محور بیداری اسلامی، مبارزه و مقابله با جنگ نرم دشمنان بیش از 150 عنوان برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی ویژه اقشار مختلف بسیج در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان برگزار می‌شود. 
 وی با تشریح برنامه‌های هفته بسیج توسط این معاونت از خبرنگاران خواست تا در راستای انعکاس بهتر و پر رنگ برنامه‌های بسیج در طول این هفته تلاش کنند و همکاری مهم و منسجمی را با بسیج داشته باشند. 
فقیری بر پر رنگ جلوه دادن حماسه 5 آذر که بزرگترین حماسه و تجمع بسیجیان است تاکید کرد و از خبرنگاران خواست تا به معرفی بسیجیان و پاسداران اهل قلم نیز بپردازند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول