اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به همت خانه مطبوعات کردستان صورت می‌گیرد؛

برگزاری نخستین هم‌اندیشی مدیران مسئول مطبوعات غرب کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری نخستین هم‌اندیشی مدیران مسئول و سردبیران مطبوعات غرب کشور توسط خانه مطبوعات کردستان و با نظارت این اداره‌کل همزمان با گرامیداشت هفته بسیج خبر داد.

برگزاری نخستین هم‌اندیشی مدیران مسئول مطبوعات غرب کشور
قباد میمنت‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: در این هم‌اندیشی زمینه تشکیل اتاق فکر تخصصی مطبوعات غرب کشور متشکل از کمیته‌های هفت گانه تخصصی به مرکزیت استان کردستان و خانه مطبوعات این استان فراهم می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تصریح کرد: این همایش توسط خانه مطبوعات کردستان و با نظارت و حمایت این اداره‌کل، امور مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار می‌شود.
وی زمان برگزاری این هم‌اندیشی را سوم آذرماه عنوان و خاطرنشان کرد: با اهتمامی که خانه مطبوعات استان به کار بسته با حضور 70 نفر از مدیران مسئول و سردبیران نشریات غرب کشور و همچنین روسا و مدیران خانه مطبوعات پنج استان همدان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و کردستان در کنار کارشناسان مطبوعات ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان‌ها به بحث و بررسی وضعیت مطبوعات محلی غرب کشور در نشستی سه ساعته پرداخته خواهد شد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در پایان از سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان به عنوان سخنران ویژه همایش نام برد و گفت: در این هم‌اندیشی علاوه بر سخنرانی حجت‌الاسلام محسن حیدریان، از سخنان کارشناسان مطبوعات ادارات کل ارشاد استان‌های شرکت کننده و نظرات مدیران مسئول نشریات استفاده می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول