اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

مازندران توان تولید برنج ارگانیک را دارد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با اعلام اینکه در بخش کشاورزی و محصول برنج این قابلیت در استان وجود دارد که برنج کیفی و ارگانیک تولید کند، گفت: محصول کیفی رمز پایداری در فعالیت اقتصادی و تجارت است.

مازندران توان تولید برنج ارگانیک را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی‌اکبر طاهایی صبح امروز در مراسم نواختن زنگ صادرات که در هنرستان کار و دانش شهرستان ساری برگزار شد، اظهار داشت: هدف از توسعه صادرات توجه به استقلال اقتصادی کشور و توانمندسازی کشور در عرصه‌های اقتصادی است.
وی با اشاره به اینکه امروز دنیا به اوج نقطه دانایی فکر می‌کند، ابراز داشت: موضوعی که انسان عصر حاضر به آن توجه می‌کند، دانش است.
طاهایی در ادامه با اشاره به اینکه قرن بیست و یکم را به عنوان قرن عرفان و معرفت‌گرایی می‌شناسند، تصریح کرد: این مسائل در حالی از سوی کشورهای غربی مطرح می‌شود که آنها در گذشته نسبت به مسائل دینی بی‌اعتنا بودند.
این مسئول هدف از نواختن زنگ صادرات را توجه به قشر جوان که باید تولید پایدار را ترویج دهند، برشمرد و عنوان کرد: باید با هدف‌گذاری صادراتی بهینه‌ترین شیوه تولید را در اقتصاد داشته باشیم.
استاندار مازندران با اعلام اینکه در بخش کشاورزی و محصول برنج این قابلیت در استان وجود دارد که برنج کیفی و ارگانیک تولید کند، گفت: محصول کیفی رمز پایداری در فعالیت اقتصادی و تجارت است.
وی با اشاره به اینکه دنیای امروز به دنبال استفاده از بهترین محصولات است، خاطرنشان کرد: در حالی تولیدکنندگان و صادرکنندگان ما باید بهترین‌ها را تولید کنند که با محدودیت‌های ویژه‌ای نیز مواجه هستند.
طاهایی با بیان اینکه کشور ما در شرایط فعلی در شرایط پیچیده‌ای به دلیل اعمال تحریم‌ها مواجه است، اذعان داشت: تجار و صادرکنندگان ما به دلیل این محدودیت‌ها پول صادراتی خود را نمی‌توانند مستقیم به کشور ترزیق کنند، اما با این شرایط در حال صادرات هستند.
در پایان این مراسم زنگ صادرات توسط استاندار مازندران نواخته شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول