اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات خراسان جنوبی:

اضمحلال آمریکا با بیداری اسلامی روز به روز بیشتر می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات خراسان جنوبی گفت: اضمحلال آمریکا و سردم‌داران آن با قدرت بیداری اسلامی روزبه روز بیشتر می‌شود.

اضمحلال آمریکا با بیداری اسلامی روز به روز بیشتر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی اکبر نوفرستی دوشنبه‌شب در گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات خراسان جنوبی در محل شرکت آب ‌و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه روز به روز شاهد اضمحلال آمریکا و سردم‌داران آن هستیم، اظهار داشت: این امر به برکت انقلاب اسلامی ایران در سطح دنیا و منطقه است.
وی تصریح کرد: تمامی دستاوردهای اخیر در سطح دنیا و منطقه الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران است.
فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز شعار "نه شرقی نه غربی" جمهوری اسلامی ایران در سطح دنیا و منطقه تکرار می‌شود، اذعان داشت: این امر یک حرکت بسیار ارزشمند و عظیمی است که زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت می‌شود.
نوفرستی حرکت مردم کشورهای اروپایی و آمریکا را علیه حاکمان خود را نشانه از هم پاشیدگی این کشورها دانست و گفت: امروز اقتصاد آمریکا و جهان غرب توسط مردم آن به چالش کشیده شده است.
وی بیداری اسلامی در منطقه و جهان را به برکت جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و ادامه داد: امروز اسلام در تمامی کشورهای دنیا جای خود را باز می‌کند و این میسر نمی‌شود جز با تفکر بسیجی حاکم بر جهان اسلام که سیطره خود را باز می‌کند.
فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه کار و کارآفرینی باید در تفکر بسیجی نهادینه شود، گفت: باید در این موضوع بسیج اقدامات خوب و شایسته‌ای انجام دهد.
نوفرستی با اشاره به نقش نیروهای بسیجی در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: امروز بسیج در پیشرفت‌های علمی، فناوری و صنعتی که از جمله نمونه‌های بارز آن فرستادن ماهواره به فضا، استفاده از مواد نانو در بخش‌های مختلف علمی و پزشکی و انرژی هسته‌ای به موفقیت رسیده نقش داشته است.
وی با بیان اینکه آمادگی بسیج باید در جنگ نرم دشمن بیش از پیش باشد، تصریح کرد: هوشیاری و آگاهی بسیج در تمامی صحنه‌ها از جمله جنگ نرم دشمن تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.
در این مراسم از تعدادی از بسیجیان نمونه و فعال با اهدای لوح تقدیر شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول