اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

بیداری اسلامی ‌الگو‌برداری از انقلاب اسلامی است‌

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: بیداری اسلامی‌ الگو‌برداری از انقلاب اسلامی ایران‌ است.

بیداری اسلامی ‌الگو‌برداری از انقلاب اسلامی است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ‌بهمن امیری‌مقدم ظهر امروز در جشنواره شهروند برگزیده در محل سالن همایش‌های فرهنگسرای کودک و آینده شهر مشهد در بوستان کوهسنگی این شهر اظهار کرد: به لطف خداوند متعال و رهبری هوشمندانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری در حال حاضر کشور ایران به یک الگو برای تمام کشورهای آزادیخواه و مسلمان تبدیل شده است.
وی با اشاره به پیشنهاد تأسیس وزارت شهید و جانبازان در کشور لیبی به عنوان نخستین وزارت این کشور پس از انقلاب مردم، افزود: این امر نشان‌دهنده عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی ایران و رهبری مدبرانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در جهان است.
فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی با تأکید بر این مطلب که در حال حاضر چشم تمام عالم به نظام اسلامی ایران دوخته شده است، تصریح کرد: هم اکنون کشور ایران یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا به حساب می‌آید.
وی توضیح داد: ما کشوری نیستیم که امنیت کافی را نداشته باشد و این تبلیغات منفی کار دشمنان این نظام و انقلاب است.
امیری‌مقدم ‌عنوان کرد: حضور مردم در سال‌های دفاع مقدس سبب پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین برکات زیادی در تمام ابعاد شد.
وی با تاکید بر این مطلب که بزرگ‌ترین نمونه رزمندگان و شهدای سال‌های دفاع مقدس بهترین افراد برای برگزیده شدن به عنوان یک شهروند و هم‌وطن نمونه هستند، خاطرنشان کرد: این افراد در طول این سال‌ها تلاش بسیار زیادی را برای حفظ کیان ایران اسلامی و افزایش امنیت در کشور کردند.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به تلاش بسیاری از مجموعه‌ها برای ایجاد امنیت و آسایش در اقصی نقاط کشور عنوان کرد: در این میان می‌توان پرسنل خدوم نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، شهرداری، آتش‌نشانی، اورژانس و هلال احمر اشاره کرد.
وی انتخاب شهروند برگزیده را کار بسیار سختی برشمرد و بیان کرد: هر کسی که در جامعه به درستی به وظایف خود عمل کند شهروند نمونه است.
امیری‌مقدم با تأکید بر این که اگر به این موضوع برسیم قطعا موفق خواهیم بود، گفت: ما می‌توانیم با اقدامات به جا و مناسب به افزایش شهروندان برگزیده و نمونه کمک کنیم.
وی با بیان این که در تاریخ انقلاب نمونه‌های بسیار زیادی را داشتیم، خاطرنشان کرد: امثال شهید حسین فهمیده در این انقلاب زیاد بوده‌اند و خیلی‌ها می‌خواستند در این مسیر گمنام باقی بمانند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول