اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیجار:

تنویر افکار عمومی مهم‌ترین رسالت طلاب بسیجی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان بیجار گفت: تنویر افکار عمومی و تلاش در راستای افزایش بصیرت دینی سیاسی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان مهم‌ترین رسالت طلاب بسیجی است.

تنویر افکار عمومی مهم‌ترین رسالت طلاب بسیجی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جعفر کاوه ظهر امروز در مراسم تجلیل از روحانیون و طلاب حوزه علمیه امام صادق‌(ع) شهرستان بیجار، اظهار داشت: آشنایی هر چه بیشتر قشر جوان جامعه با آموزه‌های دینی و مبانی اعتقادی زمینه‌ساز تعالی و روز افزون جامعه اسلامی در عرصه‌های مختلف است.
وی ضمن تبریک سی و دومین سالگرد تشکیل نهاد مقدس بسیج افزود: بسیج مقدس‌ترین واژه‌ای است که در دنیای ما وجود دارد و حرکت در مسیر اهداف متعالی این نهاد بهترین راه برای توسعه و اقتدار روز افزون کشور است.
فرمانده سپاه شهرستان بیجار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد بسیج و جایگاه این نهاد مقدس، خاطرنشان کرد: به فرموده معظم‌له بسیج عامل وحدت ملی ماست و ما به خوبی شاهد  به عینیت رسیدن این مسئله شده‌ایم که هرجا صحبت از جان‌نثاری و فداکاری باشد، بی‌شک بسیجیان هم حضور داشته‌اند اینجاست که به نقش سازنده بسیج به خوبی پی می‌بریم.
کاوه تصریح کرد: نگاه به مقوله بسیج با شناخت بنیانگذار و موسس آن مشخص می‌شود، چرا که امام خمینی(ره) همواره بسیجی بودن را بزرگترین افتخار خود می‌دانستند و این مهم جایگاه معنوی و اجتماعی این نهاد مقدس را به خوبی برای همگان مشخص کرده است.
وی افزود: شخصیت سازش ناپذیر امام راحل(ره) با زور و ستم و مقاومت ایشان در برابر فشارهای خارجی و داخلی نشان می‌دهد که این رهبر فرزانه در فرمان خود نسبت به تشکیل بسیج 20 میلیونی، استحکام بخشی به اراده عمومی بوده و این مهم باید همواره سرلوحه کار بسیجیان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه بسیج طلاب و روحانیون جزئی از بدنه بزرگ بسیج هستند که تاثیر بسزایی در جامعه دارند، گفت: این نامگذاری تنها موجب سخت‌تر شدن مسئولیت روحانیون بسیجی می‌شود، چرا که روحانیون همواره نقش رهبری معنوی جامعه را برعهده داشته‌اند و در این زمینه وظیفه خطیر هدایت معنوی بسیج برعهده طلاب و روحانیون بسیجی است.
وی به گذر انقلاب اسلامی ایران از مراحل سخت همچون جنگ تحمیلی و دوران سازندگی اشاره کرد و بیان داشت: آنچه در شرایط عینی ملموس یافته است، همان فرمایش رسول اکرم(ص) در مورد ضرورت جهاد اکبر است که جامعه کنونی به آن نیاز وافری دارد.
کاوه بر لزوم پایداری و احیای فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کرد وافزود: بدون تردید بسیج طلاب و روحانیون پیش قراولان این عرصه هستند، چراکه این مهم نیازمند رهبرانی معنوی است که در میان مردم و با خود مردم در صحنه حضور داشته باشند.
در پایان این مراسم از 12 نفر از روحانیون بسیجی پیشکسوت  با اعطای لوح و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول