اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان:

معاون وزیر ورزش قول همکاری به هیئت اتومبیل‌رانی اصفهان داد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان گفت: در دیدار معاون وزیر ورزش با غلام‌رضا مصدقیان، سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان و ورزشکاران این هیئت، قول همکاری برای بر برطرف کردن مشکلات هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی از طرف آقای رسولی‌نژاد داده شد.

معاون وزیر ورزش قول همکاری به هیئت اتومبیل‌رانی اصفهان داد
امیر اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه یکی از مشکلات هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان نداشتن امکانات مناسب مانند زمین استاندارد است، تصریح کرد: ورزشکاران این هیئت برای تمرین از پارکینگ ورزشگاه نقش جهان استفاده می‌کنند.
وی گفت: در حالی ورزشکاران این هیئت با مشکلات موجود دست و پنجه نرم می‌کنند که ورزش موتورسواری و اتومبیل‌رانی پس از ورزش فوتبال پرطرفدارترین ورزش کشور است.
دبیر هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان در مورد سرپرست جدید هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان با اشاره به اینکه در زمان سرپرستی آقای مصدقیان از طرف این هیئت هفت اعزام به رقابت‌های کشوری و همچنین مسابقات استانی استانی داشته‌ایم، تاکید کرد: ایشان در مدت این دو ماه سرپرستی، 26 جلسه دیدار را با مسئولان کمیته‌های هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی برای برنامه‌ریزی‌های دقیق و همه‌جانبه برگزار کرده است.
وی در ادامه صحبت‌های خود به اعزام تیم سه نفره هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان به تهران برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور (درگ) اشاره کرد و اظهار داشت: شهرام شاه‌زمانی که برای نخستین بار در کلاس پژوی 206 تیپ پنج شرکت کرده است موفق به کسب رتبه سوم شد.
اسماعیلی مژده‌ای به علاقه‌مندان موتورسواری و اتومبیل‌رانی برای ایجاد دفتر ویژه این رشته ورزشی در ورزشگاه تختی داد و گفت: همه روزه جوابگوی عزیزان، از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 19 هستیم.
وی ادامه داد: در تاریخ چهارم  آذر ماه 1390 رالی بزرگ خانواده به مدت یک روز آغاز می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول