اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز در محمودآباد صورت می‌گیرد؛

آغاز گردهمایی رؤسای هیئت‌های اتومبیلرانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران از برگزاری گردهمایی سالانه رؤسای هیئت‌های سراسر کشور عصر امروز‌ در مجتمع نفت محمودآباد خبر داد.

آغاز گردهمایی رؤسای هیئت‌های اتومبیلرانی کشور
علیرضا یگانگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد از برگزاری گردهمایی رؤسای هیئت‌های اتومبیلرانی و موتورسواری سراسر کشور در مجتمع آموزشی و ورزشی نفت این شهر خبر داد.
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران تصریح کرد: در این گردهمایی که از ساعت پنج عصر روز پنجشنبه(امروز) آغاز می‌شود رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون نیز حضور خواهند داشت.
یگانگی مباحث مدنظر در این گردهمایی را گزارش عملکرد شش ماهه اول سال 90 و ارائه برنامه‌های عملیاتی سال 91 عنوان کرد و تصریح کرد: رؤسای هیئت‌ها باید عملکرد استان‌های خود را در شش ماهه اول سال جاری گزارش کنند و فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری نیز برنامه‌هایی که باید در سال 91 در کشور به اجرا درآید را ابلاغ  می‌کند.
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران عملکرد این هیئت را در سال جاری بسیار مناسب دانست و خاطرنشان کرد: اعزام تیم موتور کراس مازندران به مسابقات قهرمانی کشور در تهران و کسب مقام‌های اول و دوم و همچنین اعزام به مسابقات آسیایی و کسب مقام‌های سوم و چهارم آسیا توسط موتورسواران مازندرانی از جمله موفقیت‌های مازندران است.
یگانگی ادامه داد: مهم‌ترین عنوان کسب شده این هیئت، قهرمانی پیاپی تیم اتومبیلرانی در مسابقات دو دیفرانسیل قهرمانی کشور به مدت 9 سال است که امسال نیز این تیم در این مسابقات که در کرج برگزار شد با قاطعیت به مقام قهرمانی دست یافت.
وی از برگزاری نخستین دوره مسابقات دیریفت قهرمانی کشور در استادیوم شهدای ساری خبر داد و گفت: تیم مازندران در این مسابقات به مقام قهرمانی دست یافت.
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران همچنین قهرمانی تیم مازندران در مسابقات دو دیفرانسیل چندجانبه در ارمنستان را از دیگر عنوان‌های کسب شده این هیئت دانست و اظهار داشت: تیم مازندران به عنوان نماینده کشور در این مسابقات شرکت کرد و علاوه بر قهرمانی عنوان ستاره مسابقات را نیز یکی از اتومبیلرانان مازندرانی کسب کرد.
یگانگی یکی دیگر از فعالیت‌های هیئت استان را اسکورت تیم موتورسواری مازندران از مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری تور مازندران و برگزاری دوره آموزش حرفه‌ای موتورسواری برای یگان ویژه ناجا مازندران دانست.
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران در پایان خواستار توجه بیشتر مسئولان به این دو رشته سنگین و پرهزینه شد و اذعان داشت: با کمترین اعتبار این عنوان‌ها، کسب شده و مازندران قهرمان قاطع کشور در رشته‌ای اتومبیلرانی و موتورسواری است و از این رو جا دارد مسئولان استان نگاه بهتری به ما داشته باشند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول