اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

هدف دشمن از تبلیغات سوء انتخاباتی تضعیف ولایت است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: هدف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی از تبلیغات سوء انتخاباتی در آستانه انتخابات مجلس تضعیف جایگاه ولایت است.

هدف دشمن از تبلیغات سوء انتخاباتی تضعیف ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید‌حسین صابری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان یکی از رویدادهای مهم امسال را انتخابات 12 اسفند ماه اعلام و اظهار کرد: حضور قاطع و پرشور مردم تمام توطئه‌ها را خنثی و به صلابت نظام می‌افزاید.
وی وظیفه مسئولان، تکلیف داوطلبان و بصیرت‌افزایی مردم را در این ارتباط سنگین توصیف ‌و بیان کرد: در اهمیت انتخابات همین بس که ایران اسلامی ما تاکنون 30 دوره انتخابات سراسری برگزار کرده که در تمام این دوره‌ها کام دشمنان تلخ و کام ملت ایران شیرین و مطلوب شده است.
رئیس شورای اداری استان اردبیل حضور مردم را بزرگ‌ترین تهدید برای استکبار بیان کرد و گفت: دشمن برای کمرنگ نشان دادن انتخابات تبلیغات زودهنگام خود را آغاز کرده است به طوری که در یک  پروژه چهار ماهه سعی می‌کند با تبلیغات مختلف اعتماد ملت به نظام، انتخابات و در نهایت ولایت فقیه را کمرنگ و بسیار ضعیف نشان دهد تا از این طریق بتواند حضور کم مردم را به ناراضی بودن آنها از نظام و رهبری معرفی کند.
صابری در ادامه سخنان خود به بیداری امت‌های اسلامی و نقش برجسته جمهوری اسلامی ایران در شکل‌گیری و تداوم آنها پرداخت و خاطرنشان کرد: با وجود تبلیغات چند ماهه دشمن علیه نظام اسلامی برای الگو نگرفتن دیگر امت‌های اسلامی از این انقلاب دشمن در یک جبهه جدی سعی می‌کند در داخل با برجسته کردن برخی ضعف‌ها و ناکامی‌ها به گونه‌ای وانمود کند که ایران اسلامی نمی‌تواند الگوی پایداری و مقاومت دیگر ملت‌ها باشد.
وی وظیفه مسئولان را در این شرایط رعایت قانون و خدمت به ملت اعلام کرد و افزود: مسئولان ما تنها زمانی می‌توانند مردم را راضی و خشنود نگه دارند که شبانه‌روزی کار صادقانه و خدمت بی‌منت را در دستور کار قرار دهند تا شاهد خلق حماسه‌ای دیگر در 12 اسفند باشیم.
استاندار اردبیل تصریح کرد: ما در سایه همین حضور مردم است که می‌توانیم مجلسی توانمند، پایبند به قوانین با نیروهای مخلص و شایسته را تشکیل بدهیم و از این طریق بزرگ‌ترین ضربه را به استکبار وارد کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای اداری استان از داوطلبان انتخابات مجلس خواست با حفظ مقررات و قانون از تبلیغات زودهنگام تخریب همدیگر و همچنین زیر سؤال بردن خدمات دولت خدمتگزار اجتناب کنند چرا که تخریب شرط عقل منطق و اخلاق نیست.
صابری گفت: با یک برنامه‌ریزی درست و حرکت سالم و هوشمندانه می‌توانیم برگزاری انتخابات سالمی را رقم بزنیم که در آن گردن گذاشتن به قانون در دستور کار باشد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول