اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان خبر داد:

برگزاری همایش راهیان معرفت برای دانش‌آموزان زنجانی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان از برگزاری همایش راهیان معرفت برای دانش‌آموزان زنجانی خبر داد.

برگزاری همایش راهیان معرفت برای دانش‌آموزان زنجانی
علی غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در همایش راهیان معرفت دانش‌آموزان به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند.
وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی که برای اعزام به مراسم حج انتخاب شده‌اند، در یک همایش به دیدار مقام معظم رهبری رفته و از منویات رهبری بهره‌مند می‌شوند.
رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان همچنین از برگزاری انتخابات دانش‌آموزی در استان زنجان خبر داد و افزود: این انتخابات در آذر ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.
وی اذعان داشت: برگزاری انتخابات مذکور کمک شایانی به آشنایی دانش‌آموزان با قوانین موجود در جامعه می‌کند.
غفاری یادآور شد: با برگزاری این انتخابات سه نفر از بین دانش‌آموزان برای دو سال آینده به عنوان نماینده دانش‌آموزان انتخاب می‌شوند.
رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره اردوی دانش‌آموزی اضافه کرد: در راستای اجرای این برنامه یک هزار دانش‌آموز به قم اعزام می‌شوند.
وی عضو یابی برای تشکل‌های دانش‌آموزی را نیز از دیگر اقدامات این سازمان عنوان کرد و افزود: مسئولان سازمان دانش‌آموزی در نظر دارند با حضور در مدارس اقدام به افزایش عضوهای کنند.
غفاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سایر اقدامات صورت گرفته توسط سازمان دانش‌آموزی استان زنجان اظهار داشت: اعزام دانشجویان به حج یکی از اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان از آغاز سال‌جاری است.
وی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی گذشته 20 نفر از دانش‌آموزان در بهمن ماه و 60 دانش‌آموز نیز در تیر ماه به حج اعزام شده‌اند.
رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان همچنین از اعزام 70 نفر از دانش‌آموزان زنجانی به حج در بهمن ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: افراد اعزامی به حج توسط قرعه‌کشی صورت گرفته مشخص شده‌اند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر فقط دانش‌آموزان سال سوم و چهارم متوسطه به حج اعزام می‌شوند.
غفاری با بیان اینکه فقط دانش‌آموزان مدارس روزانه به این نوع حج اعزام می‌شوند، ادامه داد: امسال فقط دانش‌آموزان متولد سال‌های 73 و 74 حق شرکت در قرعه‌کشی و ثبت‌نام برای حج را داشتند.
وی با بیان اینکه سازمان دانش‌آموزی اولویتی برای دانش‌آموزان نخبه در نظر گرفته است، اضافه کرد: منتخبان برتر قرآنی در اولویت انتخاب قرار دارند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول