اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:

تغییر نگرش دانش آموزان به نقش تعلیم و تربیت

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: تغییر نگرش مربیان و دانش آموزان به نقش تعلیم و تربیت در دستور کار معاونت ابتدایی وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

تغییر نگرش دانش آموزان به نقش تعلیم و تربیت
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علیرضا رحیمی ظهر امروز در گردهمایی مدیران آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان غربی که در سالن جلسات ناحیه یک آموزش و پرورش آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: خط مشی‌های کلی در راستای تحول بنیادین آموزشی در مقطع ابتدایی ترسیم شده است و در این راستا برنامه‌هایی در دست اقدام است.
وی با بیان اینکه در راستای کیفی‌سازی هر چه بیشتر سطوح آموزشی در مقطع ابتدایی در تلاش هستیم، تصریح کرد: در این راستا تغییر کتاب‌های اول ابتدایی و تغییر نگرش مربیان و دانش آموزان به نقش تعلیم و تربیت در این دوره در دستور کار قرار گرفته است.
این مسئول حوزه ابتدایی را یکی از مهمترین حوزه های کاری آموزش و پرورش  برشمرد و خاطرنشان کرد: در این راستا باید برنامه هایی را تدوین و اجرایی کرد که در این زمینه کارآمد و به روز باشند و برای این منظور برنامه های زیادی برای ساماندهی این حوزه در دستور کار قرار گرفته است.
رحیمی با بیان اینکه حوزه ابتدایی یکی از حساس‌ترین حوزه‌ها در آموزش و پرورش تلقی می‌شود، گفت: حوزه ابتدایی شالوده و اساس فعالیت‌های آموزشی این وزارت است و با برنامه ریزی دقیق در این حوزه می توان حوزه های دیگر را نیز پوشش داد.
در ادامه این جلسه مسئول گروه‌های آموزشی آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به افزایش سطح پوشش تحصیلی در استان، گفت: در راستای ارتقای سطح پوشش تحصیلی و سطح کیفی آموزش دوره ابتدایی برنامه هایی تدوین شده و در دست اجرا است.
بهروز اسدی یادآور شد: در این راستا در سطح استان گام های خوبی برداشته شده است و امید می‌رود در آینده نزدیک آثار آن را در سطح استان مشاهده کنیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول