اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرداری منطقه دو کاشان خبر داد:

اجرای طرح ممیزی املاک و مستغلات در کاشان

خبرگزاری فارس: مدیر شهرداری منطقه دو کاشان از اجرای طرح ممیزی املاک و مستغلات این منطقه طی سال جاری خبر داد.

اجرای طرح ممیزی املاک و مستغلات در کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مهدی هوشمندی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری منطقه دو این شهرستان با همکاری دانشگاه کاشان و با هزینه‌ای بیش از 350 میلیون تومان طرح ممیزی املاک و مستغلات منطقه دو این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته است.
وی افزود: با اجرای طرح ممیزی املاک و مستغلات منطقه دو شهرداری کاشان، املاک منطقه دو شناسنامه‌دار شده و شهرداری را در دریافت عوارض صحیح و ارائه خدمات به شهروندان یاری می‌کند.
مدیر شهرداری منطقه دو کاشان از شهروندان منطقه دو خواست ضمن همکاری با مأموران ممیزی که از دانشجویان متعهد و دارای کارت شناسایی هستند همکاری کرده تا این طرح بدون کوچکترین خطایی اجرا شود.
وی با اشاره به ثبت اطلاعات مربوط به زیربنا و حیاط منازل توسط مأموران ممیزی، خاطرنشان کرد: برای اجرای سریع این طرح قبوض آب و برق، تلفن، گاز و همچنین در صورت داشتن سند و پروانه  واحد مسکونی را به ماموران ممیزی ارائه کنند.
هوشمندی‌نژاد زمان شروع اجرای طرح ممیزی املاک و متسغلات منطقه دو شهرداری کاشان را از 28 شهریورماه سال جاری اعلام و تصریح کرد: بعد از گذشت دو ماه اجرای رسمی این طرح در فاز یک و دو شهرک ناجی‌آباد تاکنون 25 درصد پیشرفت داشته است. 
وی مدت زمان اجرای طرح ممیزی املاک و مستغلات منطقه دو شهرداری کاشان را یک سال دانست و یادآور شد: داده‌های املاک به رایانه و دسترسی آسان و سریع  به اطلاعات از مهمترین مزایای این طرح است.
مدیر شهرداری منطقه دو کاشان در ادامه از اجرای طرح مکانیزه فعالیت‌های این منطقه خبر داد و اضافه کرد: این طرح با هدف حذف بوروکراسی اداری، سرعت در ارائه خدمات و خدمات بدون خطا به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.
به گفته وی تاکنون 350 میلیون تومان برای اجرای این طرح هزینه شده و برای اجرای کامل این طرح 350 میلیون تومان هزینه می‌شود.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول