اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر قم:

رضایت مردم در راس برنامه‌های شهرداری قرار گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: اگر دغدغه تمامی نهادهای فرهنگی رضایت مردم و رفع نیازهای آنها باشد، شاهد هیچ مشکلی در این زمینه نخواهیم بود.

رضایت مردم در راس برنامه‌های شهرداری قرار گیرد
حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی ابراز داشت: با توجه به اهمیت مقوله فرهنگ، باید در این زمینه اقدامات مناسبی انجام شود.
وی با بیان اینکه باید تمام ارگان‌ها به منظور تحقق اهداف فرهنگی با هم هماهنگ باشند، گفت: هماهنگی و ارتباط بین نهادهای استان برای بهتر به اجرا در آمدن پروژه‌ها و به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی ضروری است.
رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در رابطه با مسائل فرهنگی به هر میزان کار صورت گیرد، کافی نیست و در اینگونه مسائل باید با مطالعه پیش رفت تا به نتایج ثمربخشی دست یافت.
 
* کتابخانه تخصصی مدیریت شهری افتتاح می‌شود
وی از احداث کتابخانه تخصصی مدیریت شهری خبر داد و تصریح کرد: راه‌اندازی و آماده‌سازی کتابخانه در مرکز مطالعات و پژوهش شهرداری در دست اجرا است.
حجت‌الاسلام آتش‌زر با بیان اینکه این کتابخانه یکی از غنی‌ترین کتابخانه‌های استان به حساب می‌آید، اضافه کرد: در این کتابخانه به منظور آگاهی بیشتر شهروندان و افزایش اطلاعات آنها ارائه مسائل مختلف در زمینه‌های عمرانی، شهرسازی، زیباسازی، بازیافت و ... در نظر گرفته شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر قم کتابخوانی را از عوامل مهم در پیشرفت و توسعه فرهنگی برشمرد و عنوان داشت: افزایش کتابخانه‌ها علاوه بر اینکه باعث توسعه فرهنگی می‌شود، از طرفی نیز سرانه مطالعه را در استان بالا می‌برد.
وی خواستار فرهنگسازی در زمینه کتاب و کتابخوانی شد و بیان داشت: باید با ارائه خدمات هرچه بیشتر در زمینه کتابخانه‌ها فرهنگ مطالعه را در بین مردم بالا برد.
حجت‌الاسلام آتش‌زر انجام کار فرهنگی را اصلی غیر قابل انکار ذکر کرد و گفت: شورای شهر و شهرداری در تلاش است تا با همکاری نهادهای فرهنگی نظیر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقداماتی فرهنگی را اجرایی سازد.
 
* قم نیازمند اقدامات گسترده در بخش فرهنگی است
رئیس شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: اجرای اقدامات فرهنگی خارج از حیطه وظایف شهرداری است، اما شهرداری این مهم را از اهداف خود قرار داده تا در کنار انجام کارهای خدماتی و اجتماعی، به مسائل فرهنگی نیز بپردازد.
وی با بیان اینکه رضایت مردم باید به عنوان یکی از اصلی‌ترین موضوعات مطرح باشد، خاطرنشان کرد: اگر دغدغه تمامی نهادهای فرهنگی رضایت مردم و رفع نیازهای آنها باشد، شاهد هیچ مشکلی در این زمینه نخواهیم بود.
حجت‌الاسلام آتش‌زر اذعان داشت: همانگونه که در بحث عمرانی و دیگر بخش‌ها روند رو به رشد وجود دارد، باید در زمینه فرهنگی نیز با در نظر گرفتن فضای شهر اقداماتی اجرا شود.
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: با توجه به اینکه استان قم قطب دینی کشور است باید نسبت به دیگر استان‌های کشور مورد توجه قرار گیرد و رفع مشکلات فرهنگی یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان باشد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول