اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر خبر داد:

تحقق 85 درصدی مصوبات دولت در اسلامشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌اسلامشهر گفت: از مجموع مصوبات و طرح‌های عمرانی سه سفر قبلی رئیس جمهور به این شهرستان‌ بیش از 85 درصد‌ تحقق یافته است‌.

تحقق 85 درصدی مصوبات دولت در اسلامشهر
غلامحسین آرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار داشت: بیش از 85 درصد مصوبات و پروژه‌های سفرهای قبلی رئیس جمهور و کابینه دولت به شهرستان اسلامشهر، اجرایی شده و باقیمانده طرح‌ها نیز از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار می‌باشد.
وی ادامه داد: در دور اول سفر رئیس جمهور به این شهرستان 68 مصوبه با 118 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال بوده که  بیش از 93 درصد از این پروژه‌ها عملیاتی شده و به بهره‌برداری رسید و بقیه طرح‌ها نیز در حال پیگیری و ادامه فعالیت عمرانی است.
آرام تصریح کرد: ارمغان دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت، نیز 28 مصوبه با 32 پروژه با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال بود که پروژه‌های این سفر هم پیشرفت 82 درصدی داشته و در حال حاضر نیز باقیمانده پروژه‌ها در حال تکمیل شدن است.
وی افزود: در سومین سفر هیئت دولت 14 پروژه مهم برای توسعه و عمران شهرستان اسلامشهر به تصویب رسید که در حال حاضر این پروژه‌ها از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار بوده و به زودی بخش اعظمی از آنها به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرماندار اسلامشهر تأکید کرد: در شهرستان اسلامشهر بیش از 6500 واحد مسکن مهر در حال احداث است که با تلاش بی‌وقفه انبوه‌سازان و دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان، تا قبل از پایان سال جاری این تعداد واحد مسکونی قابل واگذاری می‌باشد و در حال حاضر عملیات محوطه‌سازی و تکمیل معابر شهرک مسکونی مهر در حال احداث و تکمیل شدن است‌.
آرام بیان داشت: شهرستان اسلامشهر در بخش کشاورزی به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی استان به شمار می‌رود و روزانه با تولید 120 تن شیر، بالغ بر 20 درصد شیر تولیدی این استان پهناور از اسلامشهر تأمین می‌شود‌.
وی افزود: وجود بیش از 11 هزار هکتار اراضی کشاورزی زیرکشت محصولات‌ استراتژیکی نظیر جو، گندم و ذرت علوفه‌ای و 800 هکتار اراضی باغی با محصولات سردرختی نظیر هلو، شلیل و انگور و دیگر درختان میوه نیز این شهرستان را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات کشاورزی در سطح استان تهران معرفی می‌کند.
آرام تصریح کرد: احداث کانال انتقال آب میدان محمدیه به دشت رباط کریم به طول 28 ‌کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال، یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های استان تهران است، که با احداث این کانال وضعیت کشاورزی در سطح شهرستان‌های اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم رو به بهبودی است.
وی گفت: سفرهای قبلی هیئت دولت به این شهرستان آثار تأثیرگذار و ماندگاری در زمینه‌های آبادانی و همچنین فرهنگی و ورزشی برای این شهرستان داشته است که امیدواریم دور چهارم سفرهای استانی رئیس جمهور به همراه هیئت وزیران به شهرستان اسلامشهر نیز برکاتی را به همراه داشته باشد.
‌انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول