اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار قم عنوان کرد:

پیگیری محسوس و نامحسوس از روند اجرای مصوبات سفر به بخش‌ها

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: برای اجرایی شدن مصوبات سفر به بخش‌ها پیگیری‌های محسوس و نامحسوسی صورت می‌گیرد و دستگاه‌هایی اجرایی هم انگیزه مطلوبی برای خدمت به نقاط محروم و کمتر برخوردار دارند.

پیگیری محسوس و نامحسوس از روند اجرای مصوبات سفر به بخش‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در بخش پایانی سفر خود به بخش جعفر آباد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز توفیق پیدا کردیم به اتفاق اعضای شورای برنامه‌ریزی، معاونین و مدیران کل سفری به بخش جعفر‌آباد داشته باشیم و این دومین سفر رسمی به این بخش است.
وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای سفر نخست که در سال گذشته انجام شد، افزود: 47 مصوبه در قالب 120 پروژه در سفر گذشته به تصویب رسید که تقریبا همه مصوبات اجرایی شده است و 72 مصوبه به صورت کامل اجرایی شده و به اتمام رسیده است، 32 مصوبه در حال اجرا است و مابقی مصوبات نیز مشکلاتی داشته که هماهنگی لازم صورت گرفته است تا پایان سال همه این مصوبات به اجرا برسد.
استاندار قم با اشاره به بازدید خود از راه در دست احداث قم ـ جعفریه گفت: دو بانده شدن این راه خواسته مهم مردم جعفریه بود چرا که این مسیر بسیار پر تردد است و در حال حاضر این راه در حال احداث بوده و 12 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم که طبق برنامه زمان‌بندی شده ساخته شده و در اختیار مردم قرار گیرد.
وی اضافه کرد: مسئله دیگری که در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم مطرح شد، مشکلات دامشهر بود، تعداد زیادی از مردم شهر جعفریه به دامداری مشغول هستند و این مسئله مشکلاتی را از لحاظ مسائل بهداشتی و... ایجاد کرده بود.
موسی‌پور خاطرنشان کرد: در سفر قبلی مسئله اصلی مردم انتقال دامداری‌ها بود و زمینی نیز در نظر گرفته شده بود ولی این زمین امکاناتی نداشت و ما تصویب کردیم که دامشهر آماده شده و دامداران به این منطقه منتقل شوند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر این کار صورت گرفته و تعداد قابل توجهی از دامداران به این منطقه منتقل شدند و امروز این مشکلات مطرح و قرار شد که مسئولان دستگاه‌های مختلف پیگیری‌های لازم را داشته باشند.
استاندار قم بیان کرد: در جلسه شورای برنامه‌ریزی مصوبات قبلی را بررسی کرده و مصوبات جدید نیز که محصول کار کارشناسی بود به تصویب رسید.
وی خاطرنشان کرد: در این دور از سفر به بخش جعفر‌آباد 55 مصوبه را به تصویب رساندیم و اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان برای اجرایی شدن این مصوبات در نظر گرفته شد.
موسی‌پور اظهار کرد: هیئت‌هایی نیز به تمام روستاهای بخش اعزام شده تا ضمن اینکه با خانواده شهدا دیدار می‌کنند از مسائل و مشکلات روستاها با خبر شده و جمع‌بندی خود را ارائه کنند و احتمالا مصوبات جدیدی نیز به مصوبات شورای برنامه‌ریزی اضافه می‌شود.
وی گفت: در پایان سفر در روستای پاچیان حضور یافته و با اهالی روستا گفت‌وگو کرده و برای حل مشکلات نیز تصمیم‌گیری شد.
استاندار قم درباره ضمانت اجرایی شدن مصوبات سفر به بخش‌ها عنوان کرد: پیگیری‌های محسوس و نامحسوسی صورت می‌گیرد و خود دستگاه‌های اجرایی این انگیزه را دارند که مصوبات را طبق برنامه زمان بندی اجرایی کرده و این احساس مسئولیت وجود دارد، ولی افکار عمومی، مردم بخش‌ها و روستاها خودشان پل ارتباطی خوبی هستند.
وی گفت: رسانه‌ها نیز می‌توانند نسبت به انتقال نظرات مردم و انعکاس نارسایی‌ها و همچنین ارائه و تبیین خدمات صورت گرفته اقدام کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول