اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنایع و معادن خوزستان:

57 درصد مصوبات ستاد تسهیل صنایع خوزستان محقق شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنایع و معادن خوزستان از محقق شدن 57 درصد از مصوبات دور ویژه ستاد تسهیل و پشتیبانی صنایع خبر داد.

57 درصد مصوبات ستاد تسهیل صنایع خوزستان محقق شد
سیدخلف موسوی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: تاکنون 57 درصد از مصوبات دور ویژه ستاد تسهیل امور و پشتیبانی صنایع خوزستان اجرا شده است.
وی افزود: در این ستاد 289 مصوبه در مورد رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی تصویب شده که و این مصوبات در حکم مصوبات هیئت دولت است.
موسوی خاطرنشان کرد: به استناد اصل 127 قانون اساسی به وزیر اختیار داده شده و مصوبات این ستاد در حکم مصوبات هیئت دولت تلقی می‌شود.
وی گفت: از مجموع مصوبات 39 مصوبه مربوط به بانک صنعت و معدن، 34 مصوبه مربوط به بانک صادرات، 50 مصوبه مربوط به بانک ملت، 24 مصوبه مربوط به بانک ملی، 19 مصوبه مربوط بانک سپه، 8 مصوبه مربوط به بانک تجارت،‌ 5 مصوبه مربوط به بانک رفاه،‌ یک مصوبه مربوط به بانک توسعه صادرات،‌ 8 مصوبه مربوط به بانک کشاورزی، 45 مصوبه مربوط سازمان صنایع و معادن، 18 شرکت شهرک های صنعتی، 10 مصوبه مربوط به سازمان تامین اجتماعی، 13 مصوبه مربوط به امور مالیاتی و گمرک، 8 مصوبه معادن و صنایع معدنی و 7 مصوبه مربوط به ستاد هدفمندی یارانه‌ها است.
این مقام مسئول تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی گزارشات لازم در مورد روند مصوبات به طور مرتب به سازمان صنایع اعلام می‌کند و تنها دستگاهی که تاکنون هیچ گزارشی ارائه نداده بانک کشاورزی است.
وی محقق نشدن بخشی از تعهدات بانک‌ها را به دلیل انجام نشدن تعهدات واحدهای صنعتی عنوان و تصریح کرد: بر اساس مصوبات ستاد تسهیل و پشتیبانی صنایع مشکلات تعدادی از صنایع به طور مطرح و برای آنها تصمیم‌گیری شد علاوه بر این در سال جاری نیز مجلس قانونی تصویب کرد که بر اساس آن بانک‌ها مکلف شدند بدهی‌های صنایع را تعیین تکلیف کنند.
موسوی مصوبه مجلس را فرصتی برای واحدهای صنعتی برای حل مشکلات دانست.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول