اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی؛

دانشگاه فرهنگیان تأسیس می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: به زودی دانشگاهی تحت عنوان دانشگاه فرهنگیان در کشور تأسیس می‌شود.

دانشگاه فرهنگیان تأسیس می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، عبدالامیر عرفی عصر امروز در مراسم تجلیل از نخبگان دانش‌آموز ملایر ضمن تبریک هفته بسیج، موفقیت‌های امروز کشور را حاصل جانفشانی دیروز شهدا و رزمندگان خواند و افزود: امروز شاهد پیشرفت جامعه در عرصه علم و تحقیق هستیم که البته باید این مسیر نورانی با قدرت بیشتری طی شود.
وی گفت: خوشبختانه جامعه علمی ایران امروز در حال پیشرفت و توسعه است که ثمره آن در رشد و تعالی انسان و جامعه مشاهده خواهد شد.
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: ما امروز فرهیختگان و تحصیل‌کردگانی داریم که سرآمد جهان امروز هستند و باید این فرهیختگی را توسعه داد.
وی در تأکید به نخبگان افزود: رسالت امروز شما بالاتر از دیگران است پس باید دقت کنید که بزرگترین مبنای شما که توجه به فرصت‌های طلایی است از دست نرود.
عرفی اضافه کرد: رعایت اخلاق، ادب اسلامی و تواضع و فروتنی در کنار کار علمی در موفقیت شما بسیار اثرگذار است که باید خودتان را به آن زیبنده کنید.
وی در بخش دیگری از سخنانش از تأسیس دانشگاه فرهنگیان در کشور خبر داد و گفت: با تدبیر رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش به زودی شاهد تأسیس این دانشگاه در سال جدید هستیم.
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در پایان سخنانش افزود: این دانشگاه در مرحله نخست 25 هزار نفر را از طریق کنکور سراسری پذیرش می‌کند که امیدوار هستیم با تأسیس این دانشگاه نیازهای علمی و آموزشی مجموعه آموزش و پرورش را حل کنیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول