اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صندوق بازنشستگی کرمان:

92 هزار بازنشسته و شاغل در کرمان حضور دارند

خبرگزاری فارس: مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان کرمان از حضور 92 هزار بازنشسته و شاغل در این خطه خبر داد و افزود: از این تعداد 40 هزار بازنشسته و 52 هزار نفر شاغل هستند.

92 هزار بازنشسته و شاغل در کرمان حضور دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عباس رشیدی صبح امروز در آیین بزرگداشت روز خانواده و بازنشستگان در محل خانه شهر کرمان اظهار داشت: 40 هزار بازنشسته و 52 هزار نفر شاغل در استان کرمان حضور دارند.
وی افزود: ضریب پوشش حمایتی در استان کرمان 1.39 است که بر اساس استانداردهای جهانی نباید کمتر از سه درصد باشد، زیرا نقاط بحرانی به شمار می‌رود.
رشیدی بیان کرد: سازمان بازنشستگی کشوری استان کرمان ماهانه 235 میلیارد ریال پرداختی و 81 میلیارد ریال ورودی دارد.
وی با اشاره به اجرای طرح "در خانه نمانیم" در استان کرمان عنوان کرد: تا سال گذشته 6 هزار نفر از بازنشستگان در قالب این طرح به سوریه، مشهد مقدس و کیش اعزام شدند.
رشیدی بیان داشت: در سال جاری یک‌‌هزار و 400 نفر بازنشسته به سوریه، مشهد مقدس، مالزی و کیش سفر کردند.
وی به بهره‌برداری خانه مهر بازنشستگان استان کرمان در سال گذشته اشاره و بیان کرد: 35 هزار نفر از این مکان خدمات دریافت کرده‌اند.
رشیدی با بیان اینکه سازمان بازنشستگی کشوری استان کرمان 150 دستگاه اجرایی را زیر پوشش دارد، افزود: کرمان و یزد تنها استان‌های دارای سایت سازمان بازنشستگی در کشور هستند.
وی با اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه بازنشستگان آینه شاغلان هستند، تصریح کرد: بازنشستگان محور توسعه هستند و تنفس مطلوبی که در جامعه می‌پیچد، نشأت گرفته از گذشت و ایثار بازنشستگان است.
رشیدی بازنشستگی را حاصل یک عمر تلاش، خدمت،‌ گذشت و ایثار با تمام وجود دانست و بیان کرد: بر اساس دستورالعمل تدوین شده از مرکز ستاد بزرگداشت روز خانواده و بازنشستگان در استان کرمان تشکیل شد و پنج نفر از بازنشستگان به عنوان بازنشسته برتر انتخاب شدند.
وی بیان کرد: مجموعه ورزشی بازنشستگان با 300 میلیون تومان اعتبار در محل پارک جنگلی کرمان در حال ساخت است.
به گزارش فارس در این آیین از عباس آرام در بخش علوم آموزش و پژوهش، محمدجواد ارشادی در حوزه فرهنگ و هنر، طاهره احمدپور و شمسی حسینی به ترتیب در بخش‌های کارآفرینی و ایجاد اشتغال و سازمان‌های اجتماعی و مردم‌نهاد و جواد پورشعبان با محور ورزشی به عنوان بازنشستگان برتر استان کرمان تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول