اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

جهاد امروز پیشرفت در عرصه‌های علمی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق(ع) گفت: امروزه جهاد ما پیشرفت در عرصه‌های علمی است و بسیج در این راه پیشتاز میدان است.

جهاد امروز پیشرفت در عرصه‌های علمی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار فتح‌الله جمیری عصر امروز در همایش جهادگران علم و فناوری در بوشهر اظهار داشت: مجموعه بسیج بسیار توانمند و انعطاف‌پذیر است، یک روز در عرصه جهاد و مقابله با تهدیدات سخت دشمن وارد میدان شد و نقش تعیین‌کننده، موفقیت‌آمیز و سرنوشت‌سازی را ایفا کرد و اکنون نیز در حوزه جنگ نرم پیش‌قراول است.
جمیری افزود: برای اینکه بتوانیم در همه عرصه‌ها توانمندی‌های بسیج را به نمایش بگذاریم باید اول معنویت بسیج را حفظ و ارتقاء بدهیم تا در آن عرصه‌ها به نتیجه دلخواه دست یابیم.
"استاد حوزه و دانشگاه" نیز در این همایش اظهار داشت: جنگ نرم آغاز شده است و مسئولان، فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان و بسیجیان، افسران جنگ نرم هستند ولی ما اینها را فقط در حرف و سخن گفته‌ایم و هیچگاه در صحنه عمل حضور آنان احساس نشده است.
وی تصریح کرد: با وجود اینکه مقام معظم رهبری تاکیدات ویژه‌ای در این ارتباط داشته‌اند ولی هنوز فرماندهان در جای خود قرار نگرفته و افسران نیز به خط نشده‌اند تا در برابر جنگ نرم مقابله کنند و با این روند هیچگاه دستورات و فرمایشات مقام معظم رهبری عملی نمی‌شود مگر اینکه به آنان عمل کنیم.
وی با بیان اینکه آزاد‌اندیشی از جمله کلمات مظلوم است، خاطرنشان کرد: کسانی که باید آزاد‌اندیشی را در بین مردم و جامعه تعریف کنند، حضور ندارند و کسانی که از آزاد‌اندیشی بویی نبرده‌اند عقاید و افکارهای انحرافی خود را به اسم آزاد‌اندیشی در سطح جامعه ترویج می‌کنند.
در پایان از حسن شیخیانی، علی موحدی، محمود صادقی، مرتضی نصیری، حسین کارگر، ساسان اسدپور، هادی دریایی نژاد، خدیجه گرشاسپی، وحید رضا رضایی، ماهرخ موقر، منصور رضایی،حجت‌الله غلامی به عنوان برگزیدگان جهادگران علم و فناوری تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول