اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پژوهشکده بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

انجام 20 پروژه در زمینه بیوتکنولوژی در پژوهشکده حیان تبریز

خبرگزاری فارس: مسئول پژوهشکده بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی گفت: 20 پروژه در زمینه بیوتکنولوژی در پژوهشکده حیان تبریز در حال انجام است که چهار دانشجوی کارشناسی ارشد نیز در این مرکز مشغول به کار هستند.

انجام 20 پروژه در زمینه بیوتکنولوژی در پژوهشکده حیان تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی کوثری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران بر توسعه پژوهش در محافل علمی و دانشجویی تاکید کرد.
مسئول پژوهشکده بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی با بیان اینکه تولیدات علمی و پژوهشی در دانشگاه‌ها مورد توجه بوده است، بیان کرد: ظرفیت علمی در این راستا در دانشگاه‌ها وجود دارد.
وی بیان کرد: بسیج دانشجویی توسعه علمی را مورد توجه خاص قرار داده و در این راستا بسیج دانشجویی با توجه به اهتمام دولت در راستای مسائل علمی فعالیت‌های گسترده‌ای دارد.
کوثری در ادامه با اشاره به راه‌اندازی پژوهشکده حیان در دانشگاه تبریز گفت: این پژوهشکده از سال گذشته آغاز به کار کرده و در زمینه‌های مختلف فعال است که کسب رتبه اول کشوری از افتخارات این مرکز است.
مسئول پژوهشکده بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی گفت: در حاشیه تبریز سه هکتار زمین خریداری شده تا کارهای عملی در زمینه بیوتکنولوژی در این محوطه انجام شود.
مسئول پژوهشکده بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: در زمینه فعالیت‌های پژوهشی بسیج دانشجویی منحصر به بسیجیان نبوده و از توان دیگر دانشجویان نیز استفاده می‌شود.
کوثری خاطرنشان کرد: علاوه بر مرکز پژوهشی که با حضور بیش از 50 استاد در حال فعالیت است، مرکز گیاه‌شناسی نیز در 40 کیلومتری تبریز فعالیت می‌کند.
وی با اشاره به تولیدات بسیج دانشجویی در زمینه پژوهش یادآور شد: در زمینه انتقال ژن و نیز کشت سلول‌های بنیادی و کشت درون شیشه‌ای آرتمیا و پروژه‌های متعدد فعالیت انجام می‌شود.
مسئول پژوهشکده بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: 20 پروژه در زمینه بیوتکنولوژی در پژوهشکده حیان تبریز در حال انجام است که چهار دانشجوی کارشناسی ارشد نیز در این مرکز مشغول به کار هستند.
وی گفت: فعالیت‌های پژوهشی بسیج دانشجویی در زمینه‌های سایبری و روباتیک نیز در دانشگاه‌ها مختلف در حال انجام است.
کوثری یادآور شد: در زمینه حضور در فضای مجازی نیز بسیج دانشجویی حضور گسترده دارد و پایگاه سایبری بسیج دانشجویی در محل دانشگاه آزاد اسلامی تبریز فعال است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول