اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل کمبود اعتبار؛

پروژه احداث ساختمان مصلای نهبندان راکد مانده است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد نماز جمعه نهبندان از اجرای ساختمان مصلای نهبندان با 30 درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد و گفت: این پروژه به دلیل کمبود اعتبار راکد مانده است.

پروژه احداث ساختمان مصلای نهبندان راکد مانده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهبندان، علی ذبیحی در گردهمایی اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه نهبندان با بیان اینکه ستاد اقامه نماز جمعه این شهرستان دارای 110عضو است، اظهار داشت: مراسم عبادی، سیاسی نماز جمعه از 17 سال پیش در نهبندان برگزار میشود ولی مکان فعلی مصلی جوابگوی حضور باشکوه نمازگزاران نیست.
وی محوطه‌سازی و زیباسازی مصلی، ایجاد ارتباط صمیمی و اخلاقی بین امام جمعه و مردم بعد از برگزاری نماز جمعه، برپایی جلسات پاسخ به سؤال‌های مردمی، به کارگیری قاریان، مجریان و موذنان جوان و پر محتوا کردن خطبه‌های نماز به تناسب زمان را از جمله این اقدامات این ستاد برشمرد.
رئیس ستاد نماز جمعه نهبندان افزود: نصب تابلو در مورد اهمیت نماز، تشکیل کمیته جوانان، برگزاری مسابقات فرهنگی و خواندن وصیت‌نامه و فرازهایی از وصیت شهیدان از دیگر فعالیت‌های ستاد نماز جمعه نهبندان است.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خراسان جنوبی نیز در این جلسه بر اهمیت نماز جمعه و لزوم رونق بخشیدن بیشتر به این فریضه الهی تاکید کردند.
حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی گفت: ستادهای نماز جمعه استان با داشتن نیروهای فکری برجسته بازوان فعال فرهنگی برای اعتلای نماز جمعه هستند.
وی با اشاره به نقش مهم اعضای این ستاد در برگزاری آیین‌های وحدت‌بخش نماز جمعه در استان، تجهیز ستادهای نماز جمعه به امکانات فنی و نرم‌افزاری را ضروری دانست و بر توجه ویژه ستاد نماز جمعه کشور به این موضوع را خواستار شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول