اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار اردبیل مطرح کرد:

کاهش حضور پلیس در راه‌ها با فرهنگ‌سازی

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: ما با فرهنگ‌سازی مناسب می‌توانیم حضور فیزیکی مامور را به حداقل رسانده و حتی حذف کنیم.

کاهش حضور پلیس در راه‌ها با فرهنگ‌سازی
سید حسین صابری در حاشیه جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با به روز شدن امکانات و تجهیزات جدید دیگر نیازی به حضور فیزیکی ماموران پلیس راه در جاده‌ها نیست و این خود مردم هستند که باید با آموزش‌ها و به کار بستن علایم راهنمایی و رانندگی و مقررات را رعایت کرده و از بروز خطرات جلوگیری کنند.
استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود ضرورت به کارگیری دستگاه جرثقیل را در مواقع اضطراری از طریق شرکت‌های بخش خصوصی یادآور شد و گفت: نیازی نداریم با خرید جرثقیل در فرصت کم بهره‌برداری، هزینه مازادی داشته باشیم بلکه می‌توان در مواقع ضروری با انعقاد قرارداد با شرکت‌های صاحب جرثقیل از این ظرفیت استفاده کنیم.
صابری خواستار رایزنی با مسئولان استان گیلان برای حل مشکلات ترددی در محور اسالم و حیران شد و ابراز داشت: در این زمینه با نامه‌نگاری‌ها تلاش می‌کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم.
استاندار اردبیل همچنین خواستار شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی شد و افزود: با چهار خطه کردن محورهای مواصلاتی به ویژه جاده‌های اصلی متصل به استان‌های همجوار می‌توانیم تصادفات را به حداقل کاهش دهیم.
وی از مدیرکل راه و ترابری استان خواست با تامین اعتبار مناسب بحث نصب گاردریل در محور اردبیل به آستارا در گردنه حیران و همچنین چهار بانده کردن راه نیر به سمت صایین انجام شود.
صابری در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص اعتبار مناسب برای راه و ترابری استان اردبیل خبر داد و گفت: بیش از 586 میلیون تومان اعتبار برای برف‌روبی مناطق روستایی و جاده‌های این مسیر اختصاص یافته است.
این مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در تامین اعتبارات هزینه‌‌های جاری دستگاه‌ها هیچگونه مشکلی وجود ندارد، ابراز داشت: هیچ دستگاه‌ اجرایی استان حق ندارد از محل اعتبارات جاری حقوق نیروهای طرحی را پرداخت کند.
وی با تبیین و تشریح پرداختی‌ها در مورد ماموریت و اضافه‌کار گفت: اشکال ما این است که فکر می‌کنیم اضافه کار و ماموریت جزو حقوق مستمر است در حالی که ماموریت به کارمندی تعلق می‌گیرد که در نقطه‌ای خارج از شهر مسئولیت خود برای انجام کاری حضور داشته و در آنجا بیتوته کند.
استاندار اردبیل به تعریف غلط از پرداخت اضافه کار و ماموریت اشاره کرد و ابراز داشت: اضافه کار به افرادی پرداخت می‌شود که کار اضافه در ساعاتی غیر ‌از وقت اداری انجام داده باشد و ما باید چنین عادات غلطی را با فرهنگ سازی‌های مناسب و آگاهی‌دهی‌ها از بین ببریم و شیرینی خدمت به مردم را با هیچ عادت بد مادی و ظاهری تلخ نکرده و از بین نبریم.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول