اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بسکتبال خراسان شمالی:

بسکتبال خراسان شمالی به اوج می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بسکتبال خراسان شمالی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده این هیئت اکنون به دوره‌های اوج خود همچون سنوات گذشته می‌رسد.

بسکتبال خراسان شمالی به اوج می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، شهرام ابراهیمی شامگاه شنبه در آیین افتتاح خانه بسکتبال خراسان شمالی و دومین جشنواره استعداد یابی بسکتبال اظهار داشت: پتانسیل‌های بالایی در ورزش بسکتبال استان وجود داشته که از بدو پذیرش مسئولیت برنامه ریزی‌های هدفمندی به ویژه در بخش استعداد یابی بسکتبال در خراسان شمالی انجام شد.
وی افزود: بر همین اساس برای نخستین بار در سال تحصیلی گذشته، استعداد یابی در مدارس خراسان شمالی از سوی تیم‌های استعداد یابی هیئت بسکتبال  در مدارس استان به اجرا درآمد که در این ارتباط از بین هفت هزار دانش آموز مستعد نهایتاً 600 دانش آموز انتخاب شدند که از این تعداد نیز 300 نفر به عنوان بازیکن بسکتبالیست در تیم‌های مختلف به فعالیت حرفه‌ای در این رشته می‌پردازند.
ابراهیمی با بیان اینکه روند استعداد یابی در این رشته ورزشی امسال نیز ادامه دارد، گفت: البته شکل استعداد یابی تغییر کرده و این طرح با مشارکت معلمان ورزش مدارس برای جذب و هدایت استعدادها به هیئت بسکتبال استان انجام می‌شود که در این راستا دومین جشنواره استعداد یابی بسکتبال برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه هیئت بسکتبال خراسان شمالی دوره‌های موفقیت آمیز خود را سپری می‌کند، افزود: در سال‌های اخیر این هیئت از بین 42 هیئت فعال خراسان شمالی در رده 38 قرار داشت که اکنون به همت فعالیت‌های انجام شده در بسکتبال، از هیئت‌های برتر استان است.
رئیس هیئت بسکتبال خراسان شمالی تعداد اعزام‌های بازیکنان این هیئت به مسابقات را طی یک سال گذشته 13 مورد عنوان کرد و گفت: این در حالی است که در گذشته صرفاً 3 اعزام بسکتبالیست های استان به مسابقات انجام شد. برای نخستین بار همچنین 4 دوره میزبانی کشوری بسکتبال در خراسان شمالی رقم خورد.
ابراهیمی همچنین توسعه و تقویت هیئت بسکتبال را در گرو مشارکت مسئولان ورزشی و واحدهای صنعتی به عنوان اسپانسر برشمرد و بر مشارکت بیش از پیش این بخش‌ها تاکید کرد.
بر پایه این خبر، در این آیین که ثروتی نماینده مردم بجنورد نیز حضور داشت، نسبت به تأمین اعتبار کف پوش شدن خانه بسکتبال استان که در مجموعه ورزشی علیدخت قرار دارد، قول مساعد داد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول