اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت؛

آغاز به‌کار همایش قرآن و سلامت در مازندران

خبرگزاری فارس: همایش قرآن و سلامت صبح امروز در مجتمع پزشکی پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران آغاز به‌کار کرد.

آغاز به‌کار همایش قرآن و سلامت در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران صبح امروز در کنگره قرآن و سلامت که در مجتمع دانشگاه پیامبر اعظم (ص) ساری در حال برگزاری است، گفت: پرداختن به سلامت جسم و جان از رهنمودهای دین اسلام است.
محمدمهدی ناصحی با بیان اینکه سعادت بدون جسم و روح قابل تصور نیست، ابراز داشت: اگر فردی هر یک از این دو را جدای از هم بداند از لحاظ عقلانی سالم محسوب نمی‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه فراهم کردن بستر ورود استادان و پزشکان در مباحث و تعالیم قرآن نیاز جامعه بشری است، بیان داشت: ایجاد انگیزه برای تولید فکر و جنبش نرم‌افزاری و ترغیب به مطالعات میان‌ رشته‌ای با تکیه بر آموزه‌های قرآنی ضروری است.
ناصحی با بیان اینکه قرآن خودش را با آموزه‌های دینی و علمی معرفی کرده، گفت: قرآن نجات‌دهنده چیزی است که از آن پیروی می‌کند.
وی قرآن را جامع‌ترین علوم عنوان و تصریح کرد: برای تدبیر در قرآن نیازمند جامع نگری هستیم چون نگرش قرآن نگرش کامل و درستی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر اینکه گستردگی علوم موجب تخصصی شدن علم شده، ابراز داشت: اگر بخواهیم در علوم از قرآن استفاده کنیم باید تبادل افکار و مطالعات بین رشته‌ای را در این بخش مد نظر داشته باشیم.
این مسئول با اعلام اینکه بیشتر همایش‌های علمی که برگزار می‌شود، همایش‌های تخصصی هستند، اذعان داشت: برگزاری این کنگره به این منظور بوده است که بتوانیم از لحاظ نگرش دینی برای تبادل افکار استفاده کنیم.
این همایش به مدت دو روز در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) ساری در حال برگزاری است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول