اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ویزیت رایگان انجام شد؛

اعزام تیم‌های پزشکی بسیج به روستاهای بیرجند

خبرگزاری فارس: به منظور ویزیت رایگان تیم‌های پزشکی بسیج به روستاهای بیرجند اعزام شدند.

اعزام تیم‌های پزشکی بسیج به روستاهای بیرجند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرمانده بسیج سپاه بیرجند صبح امروز در اعزام تیم‌های پزشکی بسیج به روستاها از تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های بسیج شهرستان طی هفته بسیج خبر داد.
موسی جوینده ادامه داد: این شورا برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر راه‌اندازی شده و ناهنجاری‌های اجتماعی هر محله را شناسایی خواهد کرد.
وی به سایر برنامه‌های این هفته اشاره کرد و ادامه داد: تجلیل از 100 بسیجی نمونه، برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس، برگزاری چندین یادواره شهدا در روستاهای بیرجند، تقدیر از نخبگان علمی بسیج، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌‌های شهدا و تجلیل از این قشر از جمله این برنامه‌ها است.
فرمانده بسیج سپاه بیرجند همچنین از اعزام 15 تیم پزشکی به مناطق روستایی شهرستان در این هفته خبر داد و افزود: در این راستا تیم‌های پزشکی برای ویزیت رایگان به روستاهای دارای طرح عمرانی اعزام می‌شوند.
جوینده با بیان اینکه توزیع سبد کالا بین محرومین شهرستان بیرجند از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است، تصریح کرد: در این راستا 50 نفر سبد کالا به ارزش هر سبد 500 هزار ریال دریافت می‌کنند.
فرمانده حوزه مقاومت شهید ناصری گازار بیرجند نیز گفت:  بسیج در زمان جنگ پیش قدم، در زمان پشتیبانی از همه جلوتر، در زمان سازندگی از همه مخلص‌تر و در زمان صلح انیس مردم مومن است.
ناصری گازار برنامه‌های این حوزه مقاومت را در هفته بسیج اعلام کرد و افزود: غبارروبی مزار شهدا، سرکشی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر، تجلیل با جانبازان، برپایی مجالس در حسینیه‌ها و مساجد و پایگاه‌ها، دعوت از روحانیون و سخنرانان به مناسبت هفته بسیج از جمله برنامه‌های هفته بسیج در سطح این حوزه مقاومت است.
وی بسیجیان را پاک‌ترین و فداکارترین انسان‌ها دانست و یادآور شد: در هفته بسیج این برنامه‌ها در سطح تمامی پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول