اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان:

مردم باید برای سلامتی خود ارزش قائل شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: به طور حتم با فرهنگ بالایی که در استان اصفهان وجود دارد، جا انداختن فرهنگ ورزشی نیز در بین مردم این استان کار سختی نیست.

مردم باید برای سلامتی خود ارزش قائل شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رشید خدابخش صبح امروز در حاشیه برگزاری همایش بزرگ ورزش صبحگاهی کارمندان دولت اظهار داشت: مردم ایران به ویژه اصفهانی‌های با فرهنگ، باید به این باور برسند که ورزش همگانی جایگاه‌ ویژه‌ای در زندگی آنها دارد.
وی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ ورزش صبحگاهی که به وسیله هیئت‌ همگانی شهرستان اصفهان از امروز به طور رسمی اجرا شد، تصریح کرد: در صورتی که خود مردم از جمله کارمندان دولت به باورپذیری اهمیت ورزش در زندگی شخصی و اجتماعی خود پی‌ببرند، دیگر لازم نیست انجام حرکات ورزشی اجباری برای آنها به صورت یک آیین‌نامه از طرف دولت تصویب شود.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در مورد تلاش کارمندان دولت برای ارائه خدمات بهتر به مراجعه‌ کنندگان اظهار داشت: کم‌ترین سود ورزش ایجاد حالت شادابی و کسب احساس سلامتی برای هر شخص است و کارمندان زحمت‌ کش دولت نیز در صورت انجام حرکات ورزشی روزانه به طور حتم زیباتر و پرتوان‌تر از گذشته تعهدات کاری و اخلاقی خود را بروز می‌دهند.
وی با بیان اینکه اجرای همایش‌هایی مانند همایش ورزش‌ صبحگاهی به طور دقیق در راستای سند راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان قرار دارد، تاکید کرد: افزایش سطح سلامت مردم استان اصفهان آرزویی‌ است که برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.
به گزارش فارس، در برگزاری همایش بزرگ صبحگاهی کارمندان دولت، سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان، سازمان همیاری شهرداری اصفهان، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان اصفهان همکاری کردند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول