اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

هر 14 روز یک روستای خراسان شمالی گاز رسانی ‌می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی گفت: هر 14 روز به طور میانگین یک روستا در این استان از نعمت گاز رسانی و خدمات گاز بهره‌مند می‌شوند.

هر 14 روز یک روستای خراسان شمالی گاز رسانی ‌می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان شمالی، ابوطالب شفقت در همایش ورزش و زندگی در جمع خانوادگی کارکنان شرکت گاز استان اظهار داشت: خدمات رسانی به محرومان از مهم‌ترین وظیفه‌های خدمت‌گزاران به نظام است.
وی افزود:‌ جهت گیری اصلی انقلاب اسلامی هدایت انسان‌ها به سوی خدا و تعالی معرفت دینی و در کنار آن سعادتمند کردن انسان‌ها در مسیر زندگی است.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی عدالت در جامعه را مورد توجه قرار داد و گفت: زمانی انسان می‌تواند سعادتمند بشود که در یک محیطی که همه بتوانند از منابع ملی به اندازه   سهم خود برخوردار بشنود.
وی تصریح کرد: امروز ارزیابی عملکرد دولت‌های نهم و دهم نشان می‌دهد خدمت رسانی دولت به همه جای دولت احصاء همه ظرفیت‌های مناطق دور کشور و توجه به همه مناطق کشور است.
استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: امروز به نحو بسیار خوبی رضایتمندی در جامعه به خصوص از شرکت گاز استان برقرار است.
وی عمده فعالیت‌های گاز رسانی به شهرها و روستاهای استان را در طول چهار، پنج سال گذشته و به خصوص یکی، دو سال گشته دانست.
شفقت گفت: هر 14 روز به طور میانگین یک روستا از نعمت گاز رسانی و خدمات گاز بهره‌مند می‌شوند، در صورتی که تا قبل از دولت نهم و دهم و قبل از استان شدن استان در سال یک روستا از نعمت گاز برخوردار می‌شدند.
بر پایه این خبر، در پایان این همایش از ورزشکاران شرکت گاز خراسان شمالی تجلیل به عمل آمد و استاندار از مجموعه ورزشی در حال ساخت این شرکت بازدید کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول