اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی:

تعاونی‌ها برای بالفعل کردن ایده‌ها تلاش کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: شرکت‌های تعاونی باید در راستای بکارگیری و بالفعل کردن ایده‌های جدید افراد خلاق تلاش کنند.

تعاونی‌ها برای بالفعل کردن ایده‌ها تلاش کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی سلیمانی پیش از ظهر امروز در آیین امضای تفاهمنامه همکاری بین سازمان بازرگانی و بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون که در سالن جلسات سازمان بازرگانی تشکیل شد، اظهار داشت: بین جوانان جویای کار آذربایجان غربی افراد تحصیلکرده، خلاق و مبتکر زیادی وجود دارد لذا در بنیاد تعاون نیز ظرفیت کافی برای استفاده از این نیروهای‌ انسانی فراهم است پس باید در این راستا گام‌های جدی بردارند.
وی افزود: با توجه به اینکه توانمندسازی منابع انسانی در اختیار بنیاد قرار گرفته است، افراد تحصیلکرده و متقاضی کار برای یافتن شغل مناسب به این بنیاد مراجعه می‌کنند امیدواریم در حوزه ایجاد اشتغال به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کند.
این مسئول واگذاری تصدی‌گری بعضی امور از جانب سازمان بازرگانی به بخش تعاون را اقدامی فرخنده دانست و گفت: چنانچه همه موارد پیش‌بینی شده در این تفاهمنامه توسط مسئولان و زیرمجموعه‌های آنها به مرحله اجرا گذاشته شود با مشارکت دولت و مردم تحول عظیمی در حوزه اقتصاد استان روی خواهد داد.
وی تصریح کرد: یکی از مسائل مورد توجه مقام معظم رهبری اجرای اصل 44 و واگذار کردن اداره بعضی امور به بخش تعاون است که برای محقق شدن این موضوع باید به طور دقیق برنامه‌ریزی و بسترسازی شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی توسعه شرکت‌های تعاونی و حمایت کردن از آن را یکی از عوامل ایجاد کننده عدالت اجتماعی عنوان کرد و گفت: با توسعه واحدهای تعاونی ثروت به شکل متوازن و عادلانه بین اقشار مختلف جامعه توزیع می‌شود همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری در این حوزه به معنای واقعی کلمه جنبه عملیاتی پیدا می‌کند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول