اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره تعاون روستایی خبر داد:

ایجاد 8 هزار تعاونی روستایی در کشور

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از ایجاد 8 هزار تعاونی روستایی در کشور خبر داد.

ایجاد 8 هزار تعاونی روستایی در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجتبی مومن‏صفایی عصر امروز در مراسمی که با حضور نمایندگان سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و ... برگزار و در آن مدیر جدید سازمان تعاون روستایی استان معرفی شد، اظهار داشت: حمایت، هدایت و نظارت در شبکه عظیم زیرپوشش از مهم‏ترین وظایف تعاون روستایی است.
مومن‏صفایی افزود: سازمان تعاون روستایی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است.
عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ادامه داد: بالغ بر 8 هزار تعاونی روستایی، بیش از یک هزار و 500 فروشگاه تعاونی، بیش از 11هزار جایگاه عرضه سوخت، 400 واحد صنایع تبدیلی، 2 هزار و 500 مرکز خرید، 2.5 میلیون ظرفیت انباری و یک هزار و 200 واحد اعتباری از جمله این ظرفیت‏هاست.
وی به رویکرد سازمان تعاون روستایی نیز اشاره کرد و گفت: کارآمد کردن این ظرفیت‏ها با پروژه‏های عرضه مستقیم محصولات، واسطه‏گری، بنکداری و‏ ایجاد سامانه‏های مجازی‏ خرید و فروش و فعال شدن داخل بورس از جمله این سیاست‏هاست.
عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران افزود:‏ توانمند‏سازی تشکل‏ها و مجامع با استفاده از سیستم نرم‏افزاری و سخت‏افزاری و کاهش خرید تضمینی از طریق خرید توافقی با قیمت مناسب از تولیدکننده، کنترل بازار و جلوگیری از ضرر و زیان در خرید تضمینی از مهم‏ترین رویکردهای این سازمان است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول