اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی:

زندانبانان امور زندانبانی را سلیقه‌ای انجام ندهند

خبرگزاری فارس: مدیر کل زندان‌های خراسان شمالی تاکید کرد: زندانبانان و اعضای شورای اداری زندان‌ها از سلیقه‌ای انجام دادن امور در مبحث زندانبانی اسلامی پرهیز کرده و اجرای دقیق آئین نامه سازمانی را فصل الخطاب امورات زندانبانی قرار دهند.

زندانبانان امور زندانبانی را سلیقه‌ای انجام ندهند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های خراسان شمالی، محمدعلی بلوکی در ششمین نشست شورای اداری زندان‌های استان، بر اجرای مطلوب دستورالعمل‌ها و آئین نامه سازمانی در راستای استقرار زندانبانی اسلامی تأکید کرد.
وی با اشاره به ارتقای نظم و اقتدار در زندان‌ها گفت: زندان مکانی جمعی است و افرادی که در آن حضور دارند باید تابع مقررات قانونی باشند.
بلوکی برقراری نظم و انضباط را جدا از سخت گیری دانست و اظهار داشت: باید با آموزش‌های صحیح و فرهنگ سازی مناسب نظم و انضباط را در زندان‌ها نهادینه کنیم.
وی همچنین بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در زندان‌ها تأکید کرد و افزود: آموزش‌های فرهنگی و قرآنی ما نباید ویژه افراد خاص یا مکان‌هایی خاص باشد بلکه کسانی که برای مدتی کوتاه نیز وارد محیط زندان می‌شوند باید زیر پوشش این آموزش‌ها قرار بگیرند.
رئیس شورای اداری زندان‌های خراسان شمالی احترام و رعایت ادب نسبت به قرآن را واجب دانست و از مسئولان زندان‌های استان خواست تا فضایی فراهم کرده تا مددجویان سعی کنند روزانه حداقل یک صفحه از این کتاب بزرگ الهی را تلاوت، کنند.
وی همچنین با اشاره به کیفیت مطلوب ارائه خدمات مددکاری و مشاوره‌ای گفت: گرچه افزایش جمعیت کیفری زندان‌ها را پیش رو داشتیم، لیکن نباید این مسئله در ارائه خدمات مطلوب مشاوره‌ای و مددکاری خللی ایجاد کند بلکه هنر ماست تا از کمترین امکانات بهترین استفاده را ببریم.
بلوکی همچنین از اعضای شورای اداری زندان‌های استان خواست تا از سلیقه‌ای انجام دادن امور در مبحث زندانبانی اسلامی پرهیز کرده و اجرای دقیق آئین نامه سازمانی را فصل الخطاب امورات زندانبانی قرار دهند.
مدیر کل زندان‌های خراسان شمالی در ادامه بر فراهم کردن امکانات لازم با توجه به دررسیدن فصل سرما تأکید کرد و گفت: با اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی باید از شیوع بیماری‌هایی همچون آنفولانزا در زندان‌ها پیشگیری کنیم.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول