اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل تأخیر در جابه‌جایی تیرهای برق مطرح شد؛

انتقاد شهردار تبریز از عدم همکاری شرکت برق در پروژه‌های شهری

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز با انتقاد از عدم همکاری شرکت توزیع برق تبریز در جابه‌جایی به موقع تیرهای برق، این امر را زمینه‌ساز افزایش نارضایتی‌های عمومی شهروندان دانست.

انتقاد شهردار تبریز از عدم همکاری شرکت برق در پروژه‌های شهری
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین با انتقاد از عدم همکاری هدفمند و همسویی شرکت توزیع برق تبریز در جابه‌جایی و انتقال به موقع تیرهای برق در پروژه‌ها و طرح‌های مسیرگشایی افزود: در بسیاری از طرح‌های مسیرگشایی افتتاح شده شهرداری تبریز به دلیل عدم همکاری شرکت برق و تأخیر این مجموعه در جابه‌جایی تیرهای برق موجود در وسط خیابان‌های تعریض شده، زحمات و خدمات ارائه شده از سوی شهرداری در این قبیل طرح‌ها به سرانجام مطلوب نمی‌رسد و این بی‌توجهی‌ها با وجود خدمات گسترده شهرداری به مردم، موجبات نارضایتی عمومی در بین شهروندان تبریزی را فراهم می‌کند.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود فقدان مدیریت واحد شهری در کشور را عامل اصلی بروز این قبیل مشکلات و چالش‌ها در سیستم خدمات‌رسانی به شهروندان دانست و تاکید کرد: به دلیل عدم استقرار مدیریت واحد شهری و عملکردهای چندگانه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و خدماتی، بسیاری از خدمات ارائه شده به شهروندان از سوی مدیریت شهری، در چنبره چنین مشکلاتی نادیده گرفته می‌شوند که جا دارد نسبت به ایجاد هماهنگی در ارائه خدمات شهری به شهروندان از سوی تمام دستگاه‌های اجرایی اقدام شود. 
شهردار تبریز، افزایش و تقویت سطح تعامل و همکاری بین‌بخشی میان دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهر را زمینه‌ساز تسریع و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی و رضایت‌مندی مردم ارزیابی و خاطرنشان کرد: مدیریت شهری تبریز آماده هرگونه همکاری با دستگاه‌های خدماتی و اجرایی استانی و شهری است و تلاش می‌کند در سایه تقویت این همکاری‌ها، زمینه را برای تحقق اهداف عالیه نظام که همانا دستیابی به شهری آباد و با رفاه است، فراهم کند.
نوین در ادامه گفت: از شرکت توزیع برق تبریز انتظار دارم با یک حرکت ضربتی و در مدتی کوتاه، نسبت به تسریع جابه‌جایی و انتقال تیرهای برق باقی‌ مانده در طرح‌های مسیرگشایی شهرداری به منظور رفع خطر و مشکلات ترددی شهروندان اقدام جدی صورت دهد.
 انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول