اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بامداد امروز؛

تصادف در اتوبان نطنز- کاشان 18 مجروح بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: معاون مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بامداد امروز تصادف در اتوبان نطنز- کاشان 18 مجروح بر جای گذاشت.

تصادف در اتوبان نطنز- کاشان 18 مجروح بر جای گذاشت
علیرضا راحتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: اتوبوسی که از شیراز به سمت تهران در حال حرکت بود در نزدیکی‌های اتوبان نطنز- کاشان دچار سانحه شد و 18 نفر از مسافران این اتوبوس مجروح شدند.
وی خاطرنشان کرد: این حادثه تصادف در حالی در ساعت 5:40 بامداد امروز در کیلومتر 50 اتوبان نطنز- کاشان رخ داد که انحراف اتوبوس مسافربری از مسیر سبب واژگونی اتوبوس و مجروحیت و مصدومیت تعدادی از هموطنانمان شد.
معاون مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مورد وضعیت مجروحان این حادثه نیز عنوان داشت: 18 نفر مصدوم این حادثه توسط نیروهای امدادی اورژانس 115 کاشان دانشگاه علوم پزشکی کاشان به بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان منتقل شدند و حال عمومی آنها رضایت‌بخش است.
راحتی در ادامه به حادثه‌ای که برای اتوبوس مسافربری دیگر در اتوبان کاشان-قم روی داد نیز اشاره و اضافه کرد: در این حادثه که یکشنبه‌شب در کیلومتر 48 اتوبان کاشان- قم تصادفی میان یک دستگاه اتوبوس مسافربری و یک تریلر رخ داد که در این حادثه 21 نفر از مسافران اتوبوس دچار جراحت شدند که پس از انجام عملیات امدادی اولیه برای مداوا به بیمارستان‌های کاشان و قم اعزام شدند که اکنون وضعیت عمومی آنان به نسبت رضایت‌بخش است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول