اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

طی 48 ساعت گذشته رخ داد؛

14 کشته و مجروح در تصادفات رانندگی در سیستان‌و‌بلوچستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه سیستان و بلوچستان گفت: طی 48 ساعت گذشته دو حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی سیستان‌و‌بلوچستان رخ داد که بر اثر آن 14 نفر کشته و مجروح شدند.

14 کشته و مجروح در تصادفات رانندگی در سیستان‌و‌بلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس عبدالرضا صالحی اظهار داشت: یکی از این حوادث رانندگی در محور زاهدان به خاش بین دو دستگاه خودرو سواری پژو و پراید رخ داد که بر اثر این حادثه سه نفر در محل تصادف جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر نیز بر اثر شدت جراحات وارده پس از اینکه به بیمارستان منتقل شدند فوت کردند.
وی با بیان اینکه دو نفر دیگر نیز در این حادثه مجروح شدند و هم اکنون در بیمارستان بستری هستند، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه تجاوز به چپ خودروی سواری پژو بوده است.
رئیس پلیس راه سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سرعت غیر مجاز دو خودرو و روشن نکردن چراغ‌های خودرو در وقوع این حادثه دلخراش نقش مهمی داشته است، از رانندگان خواست یک ساعت قبل از غروب و یک ساعت بعد از طلوع آفتاب چراغ‌های خودرو خود را روشن کنند.
وی تاکید کرد: با توجه به دو طرفه بودن و عرض کم محورهای مواصلاتی استان رانندگان دقت و توجه خود را بالا برده و با سرعت مطمئنه در جاده‌های استان تردد کنند.
صالحی گفت: دومین حادثه نیز در محور نیکشهر به کنارک رخ داد که بر اثر  سرعت غیر مجاز و عدم توانایی راننده، یک دستگاه پژوه 405 واژگون و شش نفر مجروح شدند که با حضور به موقع نیروهای امدادی و اورژانس 115 مجروحان این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول