اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین خبر داد:

9 کشته و مجروح در ۵ تصادف رانندگی در قزوین

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در پنج تصادف رانندگی در استان قزوین چهار نفر مجروح و پنج نفر کشته شدند.

9 کشته و مجروح در ۵ تصادف رانندگی در قزوین
دانیال صمدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: در پی یک فقره تصادف در جاده مگسال نرسیده به روستای خاکعلی، یک دستگاه پژو 206 با یک دستگاه کامیون به رانندگی فردی 35 ساله برخورد کرد.
وی ادامه داد: در این حادثه راننده پژو 206 که خانمی 35 ساله بود در دم فوت کرد و سرنشین پژو 206 مصدوم شد.
مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در حادثه رانندگی در آزادراه قزوین تهران، یک دستگاه خودرو پژو 405 با چهار سرنشین حوالی نیروگاه شهید رجایی واژگون شد که بر اثر این حادثه سه سرنشین خودرو جان باختند.
وی اعلام کرد: سرنشین دیگر پژو 405 نیز که از خودرو به بیرون پرتاب شده بود به شدت مجروح شد که هنگام انتقال به بیمارستان جان سپرد، پلیس علت واژگونی را عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو 405 تشخیص داد.
صمدی‌زاده عنوان کرد: در یک حادثه رانندگی در خیابان اسدآبادی تاکستان یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه پراید برخورد کرد که راکب 21 ساله موتورسیکلت از ناحیه کمر و پا مصدوم شد.
وی توضیح داد: در یک تصادف در روستای اَک در بخش اسفرورین یک دستگاه وانت پیکان به رانندگی فردی 55 ساله با عابری 28 ساله تصادف کرد که عابر مصدوم و به مرکز درمانی منتقل شد.  
مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: در پی یک فقره تصادف در تاکستان، یک دستگاه موتورسیکلت به راکبی فردی 26 ساله با یک دستگاه پژو 405 برخورد کرد که راکب موتورسیکلت از ناحیه پای چپ مصدوم و به مرکز درمانی منتقل شد.                          
وی یادآور شد: در پی یک فقره تصادف در محور درون شهری تاکستان یک دستگاه موتورسیکلت به راکبی فردی 40 ساله دچار واژگونی شد که مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول