اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی کاشان:

تصادف اتوبان کاشان – قم 21 مجروح بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: معاون مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس و تریلر در کیلومتر 48 اتوبان کاشان – قم 21 مجروح برجای گذاشت.

تصادف اتوبان کاشان – قم 21 مجروح بر جای گذاشت
علیرضا راحتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: حادثه تصادف ساعت 20:30 شب گذشته بین یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از زاهدان به مقصد تهران در حرکت بود با یک دستگاه تریلر در کیلومتر 48 اتوبان کاشان – قم بالاتر از منطقه سن‌سن رخ داد که در این حادثه 21 نفر از سرنشینان اتوبوس زخمی شدند که با حضور به موقع نیروهای امدادی اورژانس 115 کاشان به بیمارستان انتقال داده شدند.
وی افزود: 18 نفر از مصدومین حادثه به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل و حال آنها رضایت‌بخش است و سه نفر از مجروحان این حادثه نیز توسط اورژانس 115 به بیمارستان شهرستان قم منتقل شدند. 
معاون مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: در این حادثه ابتدا یک دستگاه تریلر پس از قیچی شدن به گارد ریل وسط اتوبان برخورد می‌کند و تریلر دوم برای جلوگیری از برخورد با تریلر حادثه دیده منحرف و با اتوبوس شماره " 123ع 48 ایران 23 " زاهدان که به مقصد تهران در حرکت بوده تصادف می‌کند.
راحتی در ادامه تعداد مجروحان تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری 24 ساعت گذشته شهرستان کاشان را 37 نفر اعلام و عنوان کرد: این تعداد مجروح در 11 مورد تصادف درون‌شهری و دو مورد تصادف برون‌شهری این شهرستان مجروح شدند.
به گفته وی در این مدت امدادگران مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان 55 مأموریت انجام داده‌اند.
وی یادآور شد: همچنین در 24 ساعت گذشته، 42 بیمار توسط نیروهای این مرکز به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شده‌اند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول