اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات زنجان:

نماز مصداق امر به معروف است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان گفت: از جمله مصادیق امر به معروف و نهی از منکر نماز است.

نماز مصداق امر به معروف است
حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در استان زنجان نهایت استفاده از ابزار هنر در راستای تعمیق باور و ارزش‌های اسلامی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ عاشورایی استان زنجان در کشور بی‌نظیر است، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه یک گام ویژه توسط فعالان عرصه دینی در استان زنجان محسوب می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه برپایی نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ عاشورایی استان زنجان از جمله برنامه‌های شاخص این استان در ماه محرم است، اضافه کرد: در این نمایشگاه به‌ صورت شاخص به موضوع امر به معروف و نهی از منکر نیز پرداخته می‌شود.
وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از اهداف مهم قیام امام حسین (ع) در نهضت عاشورا به شمار می‌رود، تصریح کرد: از جمله مصادیق امر به معروف و نهی از منکر نماز است.
حجت‌الاسلام دشتکی افزود: اقامه نماز ظهر عاشورا در همه مراکز عزاداری از جمله مرکز شهرستان‌ها متناسب با فرهنگ دینی و ارزشی استان زنجان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه حضور کشورهای اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ عاشورایی استان زنجان فرصت مغتنمی در راستای الگوسازی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران برای سایر کشورها است، ادامه داد: حضور 14 کشور اسلامی در این نمایشگاه بر اهمیت آن در ترویج فرهنگ اسلامی می‌افزاید.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه حضور میهمانان خارجی در نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ عاشورایی استان زنجان به عنوان سفیران آن کشورها اظهار داشت: فرهنگ ولایتمداری و ولایت‌پذیری راسخ استان زنجان را به کشور خودشان می‌برند.
وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی هدفدار میهمانان خارجی و داخلی نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ عاشورایی استان زنجان در عزاداری روز هشتم ماه محرم حضور به عمل می‌رسانند.
شایان ذکر است، که چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ عاشورایی استان زنجان هفتم تا دوازدهم آذر در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول