اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس جهرم:

خانواده‌ها از برخورد خشک با فرزندان بپرهیزند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس جهرم گفت: خانواده‌ها از برخوردهای خشک با فرزندانشان پرهیز کنند تا آن‌ها خانواده را به عنوان امن‌ترین محیط بدانند.

خانواده‌ها از برخورد خشک با فرزندان بپرهیزند
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، غفار محمدی، صبح امروز در مراسم روز بزرگداشت خانواده که در هنرستان دخترانه مهر جهرم برگزار شد، اظهار داشت: در نظارت و کنترل خانواده‌ها از فرزندان باید تمام جوانب در نظر گرفته شده و از برخوردهای خشک پرهیز شود تا فرزند، خانواده را به عنوان امن‌ترین محیط بداند.
وی با اشاره به اینکه نخستین گامی که لازم است پدر و مادر برای سعادت فرزندان خود بردارند، ایجاد یک محیط گرم پر از مهر و عاطفه در کانون خانواده است، افزود: فرزندان به عنوان میوه‌های شیرین زندگی‌اند که باید با روش صحیح و برابر آموزه‌های شرع مقدس اسلام تربیت شوند و اگر این چنین باشد، می‌توانند باقیات صالحات اولیا باشند.
رئیس پلیس جهرم خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین تهدیداتی که امروزه جامعه اسلامی ما را تهدید می‌کند تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است و خانواده‌ها باید هوشیار باشند و از ورود ابزارهایی به درون خانواده که زمینه ابتذال فرزندان را مهیا می‌کند مانند تجهیزات ماهواره‌ای، سی دی‌های غیرمجاز و یا شرکت در مراسمی که مخالف شرع اسلام است خودداری کنند.
وی تصریح کرد: خانواده‌ها باید مواظب رفتار و اعمال فرزندان خود در انتخاب دوست بوده و طوری رفتار کنند که مانند یک دوست صمیمی برای فرزند خود باشند و مشکلات آنان را به طور دقیق گوش فرا داده و در حل مشکلات آن‌ها مشاور و یاورشان باشند.
محمدی در پایان با اشاره به آموزه‌های دین مبین اسلام و اهمیت خانواده در اسلام گفت: آموزش قرآن و شرکت در مراسم مذهبی و تاکید به نماز از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند بنیه معنوی جوانان و روحیه آن‌ها را در مقابل تهاجمات حفظ کند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول