اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نهبندان:

مسائل ضد فرهنگی ترکش‌های مخرب جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان گفت: مسائل ضد فرهنگی و ضد اسلامی و ضد ارزش‌ها ترکش‌های مخرب جنگ نرم دشمن است و دشمن تلاش بی ‌وقفه‌ای برای ترویج آنها در جامعه اسلامی دارد.

مسائل ضد فرهنگی ترکش‌های مخرب جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمودرضا بخشی سه‌شنبه‌شب در یادواره شهدای دانشجو و شهدای گمنام نهبندان که در محل دانشگاه علمی کاربردی شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: گرامیداشت و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمترین هزینه برای شهدا است اما از طرفی اجر و پاداش والایی دارد.
وی با بیان اینکه طبق فرموده خداوند شهیدان حضور جاودانه و حیات طیبه دارند، تصریح کرد: با ریختن نخستین قطره خون شهید گناهانش پاک می‌شود پس بنابراین باید افراد به ویژه جوانان آگاه باشند که شهدا دارای اینگونه صفات و شاخص‌ها هستند و نیازی به برگزاری این قبیل یادواره‌ها نیز ندارند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نهبندان ادامه داد: شهیدان ناظر بر اعمال انسان و شافی افراد در قیامت هستند و جامعه اسلامی برای متعالی شدن به شهیدان و راه آنها بسیار نیازمند است.
بخشی با اشاره به اینکه ادامه دادن راه شهدا و الگوبرداری از منش آنان باید در دستور کار دانشجویان و قشر جوان باشد، افزود: در حقیقت خدایی شدن شهدا و قرار گرفتن آنها در عرش الهی به دلیل ایمان به خداوند، قرآن‌محوری، الگوبرداری از اهل بیت(ع) و ولایت‌مداری بود پس شایسته است که انسان با اینگونه شاخص‌ها زندگی سعادتمندی را برای خویش بسازد.
وی گفت: دانشجویان در سنگر علم، معرفت و بصیرت باید تلاش کرده و تولید علم و جنبش نرم‌افزاری داشته باشند و این مهم یکی از فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری به دانشجویان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان اظهار داشت: دانشجویان دارای تفکر بسیجی همیشه در راه ولایت پایدار و ثابت قدم می‌مانند و در واقع مسیر ولایت مسیر تعالی و سعادت است.
بخشی از دانشجویان به عنوان قشر در خط مقدم جبهه جنگ نرم دشمن یاد کرد و ادامه داد: دشمن امروزه نسل جوان و ولایت‌مداری آنها را نشانه رفته و از طرفی با اشاعه فرهنگ‌های غلط غربی سعی بر صدمه وارد کردن به اعتقادات ملت به ویژه جوانان دارد.
وی یادآور شد: مسائل ضد فرهنگی و ضد اسلامی ترکش‌های مخرب جنگ نرم دشمن است و دشمن تلاش بی ‌وقفه‌ای برای ترویج آنها در جامعه دارد تا با نفوذ بر افکار و اعتقادات ملت بتواند این نظام و انقلاب را فرو پاشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان یادواره شهدا و اینگونه مراسم فرهنگی و معنوی را غذای روح انسان دانست و تصریح کرد: جامعه امروزی برای گذر از مشکلات و توطئه‌های دشمنان نیاز به تقویت بنیه معنوی و بصیرتی خویش دارد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهبندان در ادامه این مراسم با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدای دانشجو در این فضای علمی کاری بسیار با برکت و ارزشمند است، افزود: اینگونه یادواره‌ها تلنگری بر افراد جامعه است که بدانند در برابر شهیدان چه کار کرده و چه مسئولیتی دارند.
حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی ابراهیم‌زاده گفت: شهدا در راه عزت و شرف، پاسداری از میهن اسلامی و حراست از ارزش‌های انقلاب از بهترین سرمایه یعنی جان و زندگی خویش گذشتند تا امروز نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار به مسیر متعالی خویش ادامه دهد.
وی با اشاره به اینکه امروزه باب جنگ سخت برای دشمنان بسته است، یادآور شد: اما دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم، توسعه شبکه‌های ماهواره‌ای، ترویج بدحجابی و بی‌حجابی و بسیاری از ضد ارزش‌ها سعی در ضربه زدن به ملت به ویژه جوانان را دارد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهبندان تصریح کرد: امروز دشمن از ولایت‌مداری، تفکر بسیجی و بسیجی اندیشیدن، اتحاد و فرهنگ شهادت‌طلبی ملت در هراس است و جرات نگاه چپ به نظام اسلامی را ندارد.
در ادامه این مراسم از خانواده‌های معزز شهدا و دانشجویان نخبه علمی دانشگاه علمی کاربردی نهبندان تجلیل شد.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول