اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گازرسانی به ۸ جایگاه CNG بوشهر در دست اجراست؛

اتصال ۱۳ جایگاه CNG بوشهر به شبکه سراسری گاز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز بوشهر به اتصال 13 جایگاه CNG در این استان به شبکه سراسری گاز اشاره کرد و گفت: عملیات گازرسانی به هشت جایگاه CNG در بوشهر در دست اجراست.

اتصال ۱۳ جایگاه CNG بوشهر به شبکه سراسری گاز
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامعباس حسینی سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران از اجرای 11 هزار و 292 نفر ساعت آموزشی در این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار داشت: آموزش‌های مذکور در قالب 39 دوره آموزشی ارائه شده است.
وی افزود: این دوره‌های آموزشی در سه حوزه عمده فنی تخصصی، مدیریتی و اداری، مالی و بازرگانی برگزار شده است.
حسینی همچنین تصریح کرد: در دوره‌های آموزشی برگزار شده بسیاری از پرسنل این شرکت حضور یافته و آموزش‌های لازم را فراگرفتند.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر اظهار داشت: علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی مذکور، از ابتدای امسال تاکنون در چندین نوبت پرسنل شرکت را به دوره‌های برگزار شده در سایر مراکز آموزشی کشور نیز اعزام کرده‌ایم.
وی بیان کرد: این اعزام‌ها در 12 نوبت و به مراکز آموزشی مختلف نظیر شهید بهشتی جم، آموزش و تجهیز نیروی انسانی (ستاد)، شرکت گاز استان خراسان رضوی، استان اصفهان، فارس و نیز تعدادی دیگر از همایش‌های فنی و تخصصی کشور صورت گرفته است.
حسینی همچنین یادآور شد: دوره‌های آموزشی فوق شامل دوره‌های تخصصی اندازه‌گیری گاز، مدیریت پروژه، طراحی شبکه‌های فولادی و پلی اتیلن، مدیریت انرژی، اصول و فنون مذاکره و قوانین مناقصات است.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر اضافه کرد: آموزش یکی از عوامل اساسی در افزایش بهره‌وری و انجام مطلوب مسئولیت‌های محوله در هر سازمان است، از همین رو همواره تلاش شده تا با شناسایی نیازها و برنامه‌ریزی برای اجرای مطلوب برنامه‌های آموزشی گامی اساسی در راستای ارتقای سطح آگاهی، مهارت و شایستگی کارکنان برداریم.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر، به اتصال 13 جایگاه CNG در این استان به شبکه سراسری گاز اشاره کرد و افزود: عملیات گازرسانی به هشت جایگاه CNG نیز در دست اجراست.
حسینی ادامه داد: هم اینک عملیات گاز رسانی در شهرهای دلوار، دالکی، وحدتیه، شنبه، بردخون، گناوه و امام حسن از توابع این استان اجرایی شده است.
وی افزود: با گاز رسانی به شهرهای یاد شده در مجموع زمینه بهره‌مندی قریب به 20 هزار خانوار از گاز طبیعی در استان بوشهر فراهم می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول