اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 700 سال صورت می‌گیرد؛

تحویل اسناد ثبت شده شاهچراغ به تولیت آستان

خبرگزاری فارس: به مناسبت ششم ذیقعده روز شاهچراغ (ع) پس از 700 سال به همت اداره کل ثبت اسناد استان فارس اسناد ثبت شده شاهچراغ به تولیت این آستان مقدس تحویل داده می‌شود.

تحویل اسناد ثبت شده شاهچراغ به تولیت آستان
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، قرار است این اسناد امروز 12 مهر ماه 90 به مناسبت َسالروز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) توسط مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس به آیت‌الله محمد مهدی دستغیب تولیت این آستان مقدس تحویل داده شود.
به همین مناسبت عصر امروز محفل انس با قرآن، افتتاحیه طرح حرم تا حرم، ورود نمادین کاروان احمدین موسی (ع) و نیم ساعت قبل از اذان مغرب مراسم نقارخانه‌زنی در صحن مطهر احمدی و محمدی اجرا می‌شود.
پس از نماز نیز مراسم ویژه بزرگداشت احمدبن موسی (ع) با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری به همراه شهروندان و سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی نماینده مجلس برگزار می‌شود.
از صبح امروز نیز به مناسبت این روز بزرگ و دهه کرامت عطرافشانی این حرم مطهر توسط شهروندان و مدیران بخش میمند و شستشوی حرم مطهر با گلاب ناب میمند، میثاق‌نامه دانش‌آموزان نواحی چهارگانه شیراز، ادای احترام امدادگران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس، برگزار شد.
روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی همچنین در اطلاعیه‌ای که نسخه‌ای از آن به خبرگزاری فارس در شیراز ارسال شده از عموم مردم برای شرکت در مراسم ویژه بزرگداشت شاهچراغ که امشب 12 مهر ماه پس از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود دعوت کرده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول