اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خبر داد:

حضور تیم شنای قزوین در مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: تیم شنای قزوین در مسابقات شیرجه قهرمانی کشور در تهران حضور می‌یابد.

حضور تیم شنای قزوین در مسابقات قهرمانی کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اکبر محمودی بیان کرد: مسابقات شیرجه قهرمانی کشور در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از ششم آذرماه جاری با حضور تیم منتخب استان به میزبانی تهران برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این رقابت‌ها در استخر مجموعه ورزشی آزادی و در سه رده سنی نوجوانان 12 و 13 سال، جوانان 14، 15، 16، 17 و 18 سال و رده سنی عموم 18 سال به بالا برگزار خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: بر اساس آئین‌نامه اعلام شده برای این رقابت‌ها مسابقات تخته یک متر در تمامی رده‌های سنی روز یکشنبه ششم آذر، مسابقات تخته سه متر در تمامی رده‌های سنی روز دوشنبه هفت آذر، مسابقات سکو در تمامی رده‌های سنی روز سه‌شنبه هشتم آذر ماه و مسابقات شیرجه هماهنگ در روز چهارشنبه 9 آذر در رده‌های سنی عموم و جوانان برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: تیم منتخب استان که تمرینات خود را از ماه‌های قبل برای حضور پرقدرت در این مسابقات زیر نظر سعید خانلری مدیر فنی تیم‌های ملی شیرجه کشورمان و مربی سرشناس و قزوینی شیرجه استان آغاز کرده است برای موفقیت گام به این مسابقات خواهد گذاشت.
محمودی با اشاره به عنوان بازیکن اخلاق مسابقات تنیس روی میز دسته برتر جوانان اظهار کرد:
مسابقات تنیس روی میز دسته برتر جوانان کشور در خرم آباد برگزار شد و مهدی نجفی بازیکن نام آشنای استان ضمن قرار گرفتن در بین 10 تنیسور برتر جوان کشور از سوی کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون به عنوان بازیکن اخلاق رقابت‌ها نیز لقب گرفت.
وی یادآور شد: نجفی که نخستین سال حضور خود در رده سنی جوانان را تجربه می‌کرد توانست هفت بُرد ارزشمند را کسب کند، مربیگری تیم استان را در این مسابقات را محسن شیشه گرها و حیدر جلیلوند  برعهده داشتند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول