اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل پرداخت نشدن هزینه‌های برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در کرمانشاه؛

مشکلات مالی شنای کرمانشاه را در برگرفته است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنای استان کرمانشاه گفت: عدم پرداخت هزینه‌های برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در این استان از سوی فدراسیون شنا سبب شده که بسیاری از فعالیت‌های هیئت تحت الشعاع مشکلات مالی قرار گیرد.

مشکلات مالی شنای کرمانشاه را در برگرفته است
امیر قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به بدقولی‌های فدراسیون شنا در پرداخت هزینه‌های مسابقات شنای قهرمانی کشور به میزبانی کرمانشاه در سال گذشته و همچنین در سال جاری افزود: مسابقات قهرمانی کشور واترپلو بانوان و آقایان سال گذشته به میزبانی کرمانشاه برگزار شد و حدوداً مبلغ 32 میلیون تومان برای برگزاری این دوره از رقابت‌ها هزینه شد که تا‌کنون این مبلغ از سوی فدراسیون پرداخت نشده است.
رئیس هیئت شنای استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین در سال جاری سه دوره مسابقات شنای قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف به میزبانی این استان و با تلاش و کوشش اعضای هیئت و حمایت‌های تربیت بدنی برگزار شده که این رقابت‌ها نیز حدوداً 40 میلیون تومان هزینه در بر داشت.
 وی ادامه داد: فدراسیون مربوطه هر چند طی جلسات حضوری قول‌های مساعدی برای پرداخت هزینه‌ها داده اما تاکنون در این باره هیچ‌گونه اقدامی نکرده است.
قنبری خاطر‌نشان کرد: برای نخستین بار بود که در کرمانشاه در سه رده سنی مختلف مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد و این نشان از توان بالای هیئت در میزبانی مسابقات مختلف است.
رئیس هیئت شنای استان کرمانشاه در پایان به جایگاه شنای استان در سطح کشور اشاره کرد و افزود: در شنای قورباغه، عباسی از کرمانشاه رکورددار کشور است، در شیرجه نیز شهنام نظرپور اخیراً نایب قهرمان آسیا شد، همچنین در واترپلو، استان کرمانشاه جزو یکی از تیم‌های اول تا سوم است به علاوه اینکه دو ورزشکار ما نیز عضو تیم ملی هستند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول