اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

نظارت بر امور ‌سرلوحه کار مدیران قرار گیرد

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد با اشاره به اهمیت نظارت بر امور گفت: نظارت بر امور باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد.

نظارت بر امور ‌سرلوحه کار مدیران قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی بند علیان شامگاه سه‌شنبه در نشست مسئولان شهرداری فرون‌آباد بر نظارت مستمر مدیران شهرداری بر امورات محوله تاکید و اظهار کرد: باید نظارت بر امور سرلوحه کار مدیران شهرداری قرار گیرد. 
شهردار فرون‌آباد افزود: مدیران بخش‌های مختلف علاوه بر اینکه باید از همه ظرفیت‌های موجود برای ارایه خدمات هر چه بهتر استفاده کنند، نظارت بر اجرای طرح‌ها را نیز در نظر قرار دهند.
وی در ادامه با بیان این مطلب که نظارت مستمر در کاهش هزینه و زمان اجرای طرح‌ها موثر است، خاطرنشان کرد: مدیران باید با حساسیت ویژه‌ای نظارت بر اجرای طرح‌ها را دنبال کنند.
علیان تاکید کرد: مسئولان باید از مسئولیتی که امروز به آنها محول شده برای خدمت به مردم استفاده کنند زیرا این مسئولیت‌ها بیش نیست.
وی در ادامه تصریح کرد: خدمت‌رسانی به مردم رسالت اصلی مدیران دستگاه های اجرایی است و با تمام توان و امکانات در راستای توسعه و آبادانی تمام مختلف نقاط شهرستان به ویژه مناطق روستایی اقدام خواهیم کرد و ذره‌ای در این زمینه کوتاهی نمی‌کنیم، خواسته و هدف اصلی ما، رشد یکسان و متوازن همه روستاهاست.
شهردار فرون‌آباد در پایان اظهار کرد: تمام مسئولان باید به عنوان خادمانی صادق در راستای خدمات‌رسانی به مردم گام بردارند.
این گزارش حاکی است، نشست مسئولان شهرداری ورامین به ریاست علی بند علیان شهردار فرون‌آباد، معاونان و مسئولان واحدهای شهرداری فرون‌آباد در سالن اجتماعات شهرداری فرون‌آباد برگزار شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول