اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت؛

افتتاح نخستین تاکسی سرویس 133 بانوان کاشان

خبرگزاری فارس: نخستین تاکسی سرویس 133 بانوان کاشان تحت نظارت سازمان تاکسیرانی این شهرستان طی مراسمی راه‌اندازی شد.

افتتاح نخستین تاکسی سرویس 133 بانوان کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مدیرعامل تاکسی سرویس 133 بانوان کاشان صبح امروز در این مراسم گفت: تاکسی سرویس بانوان کاشان با اخذ مجوز 133 از سازمان تاکسیرانی شهرستان کاشان فعالیت جدیدی را در حوزه حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری کاشان آغاز می‌کند.
حمید دیگبری با اشاره به اینکه پیش از این دو آژانس بانوان در کاشان راه‌اندازی شده، افزود: مؤسسه حمل و نقل تاکسی سرویس بانوان در کاشان اولین تاکسی سرویس ویژه بانوان در این شهرستان است که تحت نظارت سازمان تاکسیرانی فعالیت میکند.
وی افزود‌: تاکسی سرویس 133 بانوان کاشان طرح نوینی است که در صورت اخذ تسهیلات به تعداد نیاز اتومبیل خریداری و در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد. 
مدیرعامل تاکسی سرویس 133 بانوان کاشان با اشاره به اینکه سرویس‌های این مؤسسه با کد تاکسی فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: تجهیز سرویس‌ها به سیستم GPS یکی از برنامه‌های مؤسسه است که برای تجهیز هر یک از سرویس‌ها به سیستم GPS نیاز به 3 میلیون ریال است.
دیگبری یادآور شد: در طرح توسعه تاکسی سرویس بانوان کاشان در بلند مدت زمینه اشتغالزایی برای نزدیک به 100 نفر از بانوان به ویژه بانوان سرپرست خانوار را دارد.
به گفته وی، در طرح توسعه تاکسی سرویس 133 بانوان کاشان با تعریف مؤسسه حمل و نقل ضمن توسعه آن در سطح کشور، در پنج نقطه از این شهرستان نیز شعبات تاکسی سرویس 133 بانوان تأسیس میشود.
مدیرعامل تاکسی سرویس 133 بانوان کاشان، ارائه سرویس‌های خدماتی ویژه بانوان به آموزش و پرورش، آرایشگاه‌های، مجالس عروسی و مدارس دخترانه را از جمله خدمات این مؤسسه برشمرد‌.
دیگبری، استفاده رانندگان از یونیفورم ویژه، بیمه رانندگان توسط تاکسیرانی و حتی بیمه‌های تکمیلی، تجلیل از پرسنل در مناسبت‌های مختلف، ارائه تسهیلات به پرسنل، ارائه بن‌های قند و شکر، برنج، شکر، روغن را از جمله برنامه‌های مؤسسه حمل و نقل تاکسی سرویس بانوان در کاشان اعلام کرد.
وی آژانس بانوان را از نیازهای اصلی در بحث حمل و نقل درون‌شهری بانوان دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه این مهم در راستای تسهیل در عبور و مرور بانوان در مسافرت‌های درون و برون‌شهری راه‌اندازی شده‌است، هدف از این اقدام امنیت و آسایش خانواده‌ها به ویژه بانوان و رفاه حال شهروندان کاشانی است.
 انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول