اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی ابهر خبر داد:

صدور حواله 60 تاکسی بی‌سیم بانوان در ابهر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان حمل و نقل همگانی ابهر گفت: برای 60 دستگاه بی‌سیم بانوان حواله صادر شده و منتظر تسهیلات هستیم.

صدور حواله 60 تاکسی بی‌سیم بانوان در ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نعمت ربیعی صبح امروز در جلسه ستاد اشتغال این شهرستان با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری شاهد تحقق 135 مورد در ایجاد اشتغال بودیم، اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری 49 فقره پروانه تاکسیرانی و 48 مورد وانت‌بار صادر شده است.
وی به صدور هشت فقره پروانه تاکسی ویژه در شش ماهه نخست سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: 14 مورد پروانه اتوبوس و شش مورد مینی‌بوس و وَن نیز در شش ماهه نخست سال جاری صادر شده است.
رئیس سازمان حمل و نقل همگانی ابهر در ادامه افزود: برای تاکسی جدید هم در سال جاری برنامه داریم که برای 60 دستگاه بی‌سیم بانوان حواله صادر شده و منتظر تسهیلات هستیم.
وی تصریح کرد: 10 دستگاه مینی‌بوس و 30 دستگاه تاکسی خطی هم تا پایان سال به ناوگان ابهر اضافه می‌شود.
معاون فرماندار شهرستان ابهر در این جلسه با بیان اینکه آمار تحقق میزان اشتغال تعهد شهرستان 52 درصد است، گفت: متاسفانه با عدم ثبت موارد در سامانه این آمار در جلسه استان 37 درصد اعلام شد.
وی در ادامه افزود: همه دستگاه‌ها باید با اطلاعات لازم در جلسه‌ها حضور پیدا کرده و نسبت به همه موارد توجیه باشند.
احمد ربیعی با تاکید بر توجه ویژه مسئولان در تحقق اشتغال تعهد داده شده شهرستان ابهر عنوان داشت: همه باید دنبال این مسئله بوده و در زمینه ایجاد اشتغال همه تلاش خود را به کار بگیریم.
وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا اشتغال پایدار و مولد را در جامعه ایجاد کنیم تا به این وسیله شاهد ارتقای بخش اقتصاد و تقویت توان تولید باشیم.
معاون فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید پیگیر پروژه‌های عمرانی خود از مرکز استان باشند، اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه تلاش و همت مضاعف داشته و از هیچ کوششی دریغ نکنند.
انتهای پیام/ص20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول