اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش انجمن کتابخانه‌های عمومی استان تهران؛

فرماندار و بخشدار چهاردانگه اسلامشهر برترین‌های استان تهران شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر گفت: فرمانداری شهرستان اسلامشهر و بخشدار چهاردانگه در بخش انجمن کتابخانه‌های عمومی استان تهران برترین‌های این استان شدند.

فرماندار و بخشدار چهاردانگه اسلامشهر برترین‌های استان تهران شدند
مجید جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار کرد: حمایت بی‌دریغ، بررسی مسائل و مشکلات کتابخانه‌ها، ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تشکیل جلسات انجمن، پیگیری مصوبات جلسات انجمن از جمله مهم‌ترین  ویژگی‌هایی است که در انتخاب روسای برتر نقش داشته است.
وی تصریح کرد: از بدو تشکیل انجمن کتابخانه‌های عمومی در شهرستان اسلامشهر و بخش چهاردانگه، بسیاری از مسائل و مشکلات مربوط به کتابخانه‌ها و کتابداران مورد رسیدگی قرار گرفته و حل شده است.
جعفری عنوان کرد: با پیگیری‌های روسا و اعضای انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی در اسلامشهر و چهاردانگه، به زودی عملیات احداث یک باب کتابخانه عمومی استاندارد در بخش چهاردانگه آغاز می‌شود که این کتابخانه یکی از چهار طرح احداث کتابخانه‌های عمومی استان تهران است.
به گفته وی، شهرستان اسلامشهر در حال حاضر دارای 10 باب کتابخانه عمومی دولتی و چهار باب کتابخانه عمومی مشارکتی درسطح روستاهای شهرستان دارد.
جعفری ادامه داد: همچنین دو انجمن کتابخانه‌های عمومی اسلامشهر و بخش چهاردانگه با عضویت روسای نهادهای فرهنگی، اجتماعی در این انجمن‌ها نقش و تأثیر بسزایی را در گسترش کتابخانه‌ها و فرهنگ مطالعه و کتابخوانی داشته‌اند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول