اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیگیری فرماندار مهریز محقق شد؛

افزایش ساعت کار کتابخانه‌های عمومی مهریز از فردا

خبرگزاری فارس: با توجه به درخواست‌های مکرر دانشجویان و دانش‌آموزان مهریزی و امضای طوماری به منظور افزایش ساعت کتابخانه‌های مهریز، این امر از فردا با پیگیری فرماندار این شهرستان محقق شد.

افزایش ساعت کار کتابخانه‌های عمومی مهریز از فردا
فرماندار مهریز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز اظهار داشت: با توجه به نزدیکی کنکور سراسری دانشگاه‏ها و امتحانات پایان ترم، دانش‌‌آموزان و دانشجویان مهریزی با امضای طوماری خواستار افزایش ساعت کار کتابخانه‏های مهریز به ویژه کتابخانه مرکزی واقع در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان شده بودند که ضمن ابراز خرسندی از این درخواست و استقبال دانش‌آموزان و دانشجویان برای افزایش ساعت مطالعه، موضوع بررسی شد و دستور افزایش ساعت کار کتابخانه‌های این شهرستان صادر شد.
مهدی کیانی مقدم خاطرنشان کرد: این افزایش ساعت چند سالی است که در همین ایام صورت می‌گرفته اما امسال مسئولان کتابخانه‌های عمومی کمبود بودجه را تنها دلیل عدم افزایش ساعت این کتابخانه‌ها عنوان می‌کردند.
وی افزود: با این وجود ضمن تاکید بر حل درخواست دانش‌آموزان و دانشجویان، خواستار تشکیل جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی با حضور مسئولان استان و شهرستان و خیران برای تامین بودجه این نهاد شدیم.
کیانی مقدم ادامه داد: با پیگیری‌های بسیار ساعت کار کتابخانه مرکزی مهریز واقع در مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان از فردا اول آذرماه یک ساعت و نیم افزایش یافت و تا پایان ماه این افزایش به دو ساعت و نیم یعنی هفت و 30 دقیقه تا 22 خواهد رسید.
وی خاطرنشان کرد: قریشی رئیس کتابخانه‌های عمومی مهریز همچنین قول مساعد برای افزایش ساعت کار کتابخانه عمومی شماره یک این شهرستان مهریز را داده و قرار است از اوایل ماه آینده نیز ساعت کار کتابخانه عمومی شماره یک، دو ساعت و نیم افزایش یابد.
به گزارش فارس، دانش‌آموزان و دانشجویان مهریزی در طوماری که به منظور این افزایش ساعت امضا کرده بودند، آورده‌اند: ما دانش‌آموزان و دانشجویان به استحضار می‌رسانیم با توجه به گفت‌وگوهای مکرر با مسئول اداره کتابخانه‌های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر اضافه کردن ساعات کار کتابخانه‌ها برای استفاده از سالن مطالعه آن به منظور آمادگی امتحانات نیم سال و کنکور سراسری و نپذیرفتن درخواست ما به دلیل کسری بوجه، درخواست تامین بودجه کتابخانه را از مسئولان استانی داریم.
این طومار به امضای تعداد زیادی از دانشجویان و دانش‌آموزان مهریزی رسیده بود.
شهرستان مهریز دارای 11 کتابخانه عمومی است که شش کتابخانه در مرکز شهر و پنج کتابخانه نیز در روستاهای این شهرستان قرار دارند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول