اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

شکوفایی اقتصادی در صنعت چوب از برکات تشکیل کانون‌ها است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار گلستان گفت: ارتقا و شکوفایی بخش‌های اقتصادی و بازرگانی در صنعت چوب و کاغذ یکی از برکات تشکیل کانون‌ها است.

شکوفایی اقتصادی در صنعت چوب از برکات تشکیل کانون‌ها است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اکبر سوخته‌سرایی عصر سه‌شنبه در نخستین همایش ملی صنعت چوب و کاغذ که در سالن شهید مطهری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع‎طبیعی گرگان برگزار شد، اظهار داشت: محورهای اصلی این همایش از لسان گویای اساتید بیان می‎شود تا به صورت مجموعه‎ای جمع بندی و در نهایت به صورت عملیاتی مورد استفاده قرار گیرد.
وی تصریح کرد: امروزه ما با موضوعات خاصی همچون بهره گیری از فناوری‎های نوین، رقابت در تجارت و بازرگانی جهانی همچنین موضوعات مرتبط با این صنعت در بخش محیط زیست و منابع طبیعی وجود دارد که عدم بهره‎برداری مناسب و عدم اعمال مدیریت صحیح، موجب می‎شود تا به نقاط ضعف و قوت این زمینه‎ها پرداخته شود.
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در بخش‎های مختلف سیاست‌گذاری، تبدیل راهبردها، طرح‎های کلان، طرح‎های عملیاتی و برنامه‎های سالیانه وجود دارد لذا اگر این برنامه‎ها قطعا راه به جایی نخواهیم برد.
سوخته‌سرایی بیان داشت: امروز کسانی که در عرصه علمی و تحقیقاتی با همت بلندشان می خواهند گام‎های موثری را برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران بردارند در این همایش گرد هم آمده تا در سال جهاد اقتصادی اقدامی موثر در راستای تنظیم سند توسعه صنعت چوب و کاغذ کشور را به نمایش بگذارند.
وی متذکر شد: زمانی که برای استان گلستان سه کانون مصوب صنایع چوب و کاغذ، دانه‎های روغنی و پنبه گیاهان لیفی داشتیم در سطح کشور 21 کانون راه‎اندازی شده بود، لذا برخورداری از قابلیت‎های طبیعی این استان می‎طلبد تا در افزایش کانون‎ها اقدامات خوبی صورت بگیرد.  
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول