اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور پیگیری مشکلات حرم شاه‌چراغ (ع) صورت می‌گیرد؛

سفر هیئت بلندپایه کابینه احمدی نژاد به شیراز

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: در آینده‌ای نزدیک هیئت بلندپایه کابینه دولت به منظور پیگیری مشکلات حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) به شیراز سفر می‌کنند.

سفر هیئت بلندپایه کابینه احمدی نژاد به شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین عصر امروز در مراسم غبارروبی و عطرافشانی حرم مطهر احمدابن موسی شاه‌چراغ (ع)، از دستور ویژه رئیس جمهور برای پیگیری مباحث و مشکلات آستان مطهر احمدی و محمدی (ع) خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی مجموعه مدیریتی استان فارس، رئیس جمهور دستور ویژه‌ای برای پیگیری مباحث و مشکلات حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) از طریق وزرای مربوطه صادر کرده، که در همین زمینه نیز در آینده‌ای نزدیک سفر مقامات بلندپایه کابینه دولت به شهر شیراز انجام می‌شود.
وی با اشاره به برکات و حسنات فعالیت مدیران در شهر سومین حرم اهل بیت (ع) خاطرنشان کرد: دولت برای توسعه و اجرای طرح‌های پیش‌بینی شده حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) مصوبات و اعتبارات مناسبی پیش‌بینی کرده و در این راستا نیز تلاش می‌کنیم تا با مشارکت جمعی مدیران، به نتایج مناسبی در این زمینه برسیم.
به گزارش فارس، مراسم غبارروبی و عطرافشانی حرم مطهر شاه‌چراغ (ع)، با حضور استاندار فارس، معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس، آیت‌الله محمد مهدی دستغیب تولیت آستان مقدس شاه‌چراغ (ع) و جمعی از مسئولان محلی پایان یافت.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول